Mitä kaloja laittaisin 720-litraiseen?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Akvaarioseurat: PAK
- Sukupuoli: Mies
Mitä kaloja laittaisin 720-litraiseen?
Minulla on ollut tuo 720-litrainen allas jo noin vuoden ja nyt haluaisin sinne jotain uusia kaloja. Nyt altaassani on vielä sitruunakiroahvenia ja muitakin ahvenia, joista haluaisin päästä eroon jotta saisin sinne jotain pienempiä kaloja.
Niin mitkä olisi sellaisia kaloja joita voi laittaa tuonkokoiseen altaaseen ja mitkä kalat sopisi samoihin vesiin???
Niin mitkä olisi sellaisia kaloja joita voi laittaa tuonkokoiseen altaaseen ja mitkä kalat sopisi samoihin vesiin???
akvaariot,40+3x60+90+112+120+2x250+720+975 = 2737 litraa vettä
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Kyllähän tuonkokoiseen altaaseen menee jo melkein mitä vaan.
Itse tekisin enimmäkseen Afrikka-teemaisen isojen kalojen altaan: ripsimonneja, niilinhaukia ja käärmekaloja pohjalle, keskiveteen mustanorsukaloja (näitähän voi isossa altaassa pitää parvenakin), ehkä kongontetroja ja teemasta poiketen parvi pusukaloja. Ehkä vielä pari perhoskalaa. Ai että olisi upea.

Itse tekisin enimmäkseen Afrikka-teemaisen isojen kalojen altaan: ripsimonneja, niilinhaukia ja käärmekaloja pohjalle, keskiveteen mustanorsukaloja (näitähän voi isossa altaassa pitää parvenakin), ehkä kongontetroja ja teemasta poiketen parvi pusukaloja. Ehkä vielä pari perhoskalaa. Ai että olisi upea.

520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
-
- Starting Member
-
- Starting Member