Jatkuu kahdessa paikassa, siirretty ?

Tänne ilmoituksia mahdollisista (todennäköisistä) bugeista ym. häiriöistä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
SeijaKK
Member
Member

Jatkuu kahdessa paikassa, siirretty ?

Viesti Kirjoittaja SeijaKK »

Olen nyt ihan maalainen ja ihmettelen että miksi keskustelu joka on ilmeisesti moderaattorin toimesta siirretty jatkuu nyt sitten sekä siellä mihin se oli alkujaan laitettu että siellä mihin se on siirretty. Kuinkas tämä näin voi mennä ?

Eli suomeksi: jos kirjoitan toiseen noista keskusteluista niin kirjoituksenipa kopioituu siihen toiseenkin ihan itsekseen.

Kyseessä on "Järjen veit...." juttu. Tehkääpä joku jotain, kiitos.
rain-
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja rain- »

Kerropa nyt tarkemmin. Mitä on siirretty ja minne?
crisse_83
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja crisse_83 »

Tämä on sellainen topic, kun meinasin ensin siirtää sitten hokasinkin, että tekstissä on mainittu ongelmat osio, enkä viitsinyt sitä alkaa muokkaamaan, vaikka ketju ennemmin alkeisiin kuuluisikin, joten siirsin sen takaisin.. Pahoittelut jos jonnekin on jäänyt tuo "siirretty-haamu", itselleni ei foorumi moista suostu mistään näyttämään.

Ko. keskustelu, mutta tosiaan minuakin kiinnostaisi, että miten tuo nyt muka kahdessa paikassa jatkuu? Itse en löydä palstalta kuin yhden..?
SeijaKK
Member
Member

Viesti Kirjoittaja SeijaKK »

Siten se muka jatkuu että on kopiotunut Hoito, ongelmat ja kalataudit-kohtaan kaikki sekin mitä on kirjoitettu kohdassa "Yleistä keskutelua".

Tyhmähän minä toki olen, mutten niin tyhmä että kehottaisin jotakuta ottamaan ongelma esille "ongelmat-"osiossa jos siellä jo oltaisiin. Kirjoitin sen vihjeen nimittäin kun olin "yleistä" puolella.
Jyrkiboy
Kivenpyörittäjä
Kivenpyörittäjä
Akvaarioseurat: SMAS, FOMA #11
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jyrkiboy »

Siellä yleisellä puolella on jäljellä vain se "varjo", jota klikkaamalla päädyt sinne yhteen ainoaan topicciin joka taas nyt on siellä ongelma osiolla.

Varjoa ei valitettavasti voi poistaa, samalla poistuu koko topic.

Varjo-topicilla on toisaalta informatiivinen merkitys, vasta palstalle liittynyt jäsen löytää aloittamansa aiheen helpommin ja osaa ehkä jatkossa sijoittaa juttunsa suoraan oikealle aihealueelle.

Jos koet, että viestisi topicista pitää poistaa, se on kyllä mahdollista.
Vettä tällä hetkellä vain vasemmassa polvessa...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bugit ym. ongelmat”