Aquaelin akvaariot, onko kokemusta?

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Ylvalii
Starting Member
Starting Member

Aquaelin akvaariot, onko kokemusta?

Viesti Kirjoittaja Ylvalii »

Onko kenelläkään kokemusta Aquael-merkkisistä akvaarioista? Keravan akvaariosta tarjottiin näitä vaihtoehdoksi, kun ollaan etsimässä uutta akvaariota, mutta siellä niitä ei ollut nähtävillä - ainoastaan kuvasto. 250-350-litraista ollaan ajateltu.

Onko hyvä, kestävä?
sani
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja sani »

Aquael on merkki mitä ei pidetä kovin laadukkaana... laitteita ainakaan. Mutta en ole koskaan törmännyt noihin akvaarioihin millaisia ovat. Kannattaa tehdä hintavertailuakin. Ja kiinnostaa millaiset laitteet siinä tulee mukana.
paul
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja paul »

Aquael on laadukas merkki joka ennen oli Akvastabilin alihankkia, mutta nykyään tekee omaa mallistoa.

Mitä olen itse tutustunut merkkiin ovat kylä laadukasta jälkeä ja niissä on monia helpottavia keksintöjä.
Malawi - hietikko-biotoppi
4 x Scieanochromis fryeri iceberg
6 x Labidochromis caeruleus
sani
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja sani »

paul kirjoitti:Aquael on laadukas merkki
8O Aquaelin suodattimetkin laadukkaita? Minulle sanottiin liikkeessäkin heidän tuotteitaan esiteltäessä (EHEIMIN jälkeen) että tässä on sitten niitä halvempia vähemmän laadukkaita.

Katselin netistä noita aquaelin akvaarioita ja ovathan ne ihan laadukkaan näköisiä.
paul
Advanced Member
Advanced Member

sani kirjoitti:
paul kirjoitti:Aquael on laadukas merkki
8O Aquaelin suodattimetkin laadukkaita? Minulle sanottiin liikkeessäkin heidän tuotteitaan esiteltäessä (EHEIMIN jälkeen) että tässä on sitten niitä halvempia vähemmän laadukkaita.

Katselin netistä noita aquaelin akvaarioita ja ovathan ne ihan laadukkaan näköisiä.
Puhuin altaista en suodattimista ;)
Eheim on ainut merkki jota suosittelen suodattimissa.
Poppeli
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poppeli »

Minulla on ollut useita Aquael-altaita. Laadusta en tiedä, mutta ainakin edullinen allaspaketti. Altaalla on vain vuoden takuu, joten kertookohan se jotain. (Ja vaikka tarvikkeista ei kysytty, niin itse pidin positiivisena yllätyksenä suodattimen ja lämmittimen toimivuutta, niillä 2 vuoden takuu).
Altaan puhdistusta helpotti kannen tukivarsi ja kannessa syöttöaukko.
paul
Advanced Member
Advanced Member

Itse puhun De luxe line -sarjasta
Teemu Salonen

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Marilta (pieni akvaariokauppa) voi käydä kurkkimassa altaita ihan paikan päällä.

Aqua-el:n huono maine lienee peräisin ajalta jolloin myynnissä oli fan-sarjan "kertakäyttösuodattimia". Nykyisin myynnissä sisäsuodattimissa uni-sarja ja ulkosuodattimissa unimax. Omassa käytössä minulla on ollut ulkosuodatin, joka mielestäni hakkaa eheimin mennentullen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”