Akvaariotapaaminen Kirkkonummi + lähikunnat
Valvoja: Moderaattorit
Akvaariotapaaminen Kirkkonummi + lähikunnat
Mites ois koska järkätään taas joku tapaaminen?
Tuo länsiuudenmaan akvaristitapaaminen on vähän unohduksissa, joten mites ois oisko kiinnostusta esim. Kirkkonummelaisilla, Espoolaisilla, Inkoo, Tammisaari, Karjaa, Lohja, muita?
Jotain äksönii voitais miettiä, vaikkapa huhtikuun lopulla, idiksiä? Haluaako joku kutsua kotiinsa?
Tuo länsiuudenmaan akvaristitapaaminen on vähän unohduksissa, joten mites ois oisko kiinnostusta esim. Kirkkonummelaisilla, Espoolaisilla, Inkoo, Tammisaari, Karjaa, Lohja, muita?
Jotain äksönii voitais miettiä, vaikkapa huhtikuun lopulla, idiksiä? Haluaako joku kutsua kotiinsa?
540 litrainen kasviallas
300 litrainen
250 litrainen
180 litrainen
180 litraa miljoonakalojen valtakuntaa
100 litrainen taistola
300 litrainen
250 litrainen
180 litrainen
100 litrainen taistola
Meillä olis kyllä tilaa (asutaan täällä Otalammen lähistöllä Vihdissä) ja noita akvaarioitakin katsottaviksi, mutta huhtikuun lopulla on hirveet työvuorot, ainoat vapaat viikolla 17 on to ja pe. Sitten seuraavasta viikosta en tiedä, kun ei listat ole vielä tullut.. Mutta periaatteessa jos tuo torstai 24.4. ilta käy ihmisille, voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi kestitsijäksi.
Jos joku muu järjestää tulen mukaan jos sattuu sellainen vuoro että ehdin..
Jos joku muu järjestää tulen mukaan jos sattuu sellainen vuoro että ehdin..
Akvaariot 40l, 180l, 243l, 252l ja 760l
Asukkaina kaloja ja sukarapuja. Perheessä myös kissa.
kuvia
akvasivuni
kuvia
akvasivuni
Mites jos mentäisiin Ansulle ihmettelemään ja höpöttelemään?
Minä tulen ja varppina elisa83,autoon mahtuu vielä 3 ja jos porukkaa ilmaantuu enemmän niin mennään vaikka useammalla autolla.
Ilmoitteletko Ansu,milloin sulle passaa parhaiten,lyödään joku pvä lukkoon.
Me kaupantädikin voidaan suunnitella vuoroja, että päästään tulemaan.
Hopihopi lisää porukkaa mukaan,uudet ystävät tervetulleita mukaan.
Pidetäänkö samalla taas pieni akvaariokirppis?
Minä tulen ja varppina elisa83,autoon mahtuu vielä 3 ja jos porukkaa ilmaantuu enemmän niin mennään vaikka useammalla autolla.
Ilmoitteletko Ansu,milloin sulle passaa parhaiten,lyödään joku pvä lukkoon.
Me kaupantädikin voidaan suunnitella vuoroja, että päästään tulemaan.
Hopihopi lisää porukkaa mukaan,uudet ystävät tervetulleita mukaan.
Pidetäänkö samalla taas pieni akvaariokirppis?
540 litrainen kasviallas
300 litrainen
250 litrainen
180 litrainen
100 litrainen taistola
300 litrainen
250 litrainen
180 litrainen
100 litrainen taistola
Mulle sopisis siis tuo 24.4. torstai-ilta esim. siinä klo 18 paikkeilla voisi aloitella, eikös se ole ollut käytäntönä noissa edellisissäkin tapaamisissa. Ja jos joku haluaa kauppaa käydä, se sopii minulle. Osoitetietoja laitan YV:nä tarvitseville.
kuvia
akvasivuni
kuvia
akvasivuni
Nostan tätä aihetta, olisi kiva saada ilmoittautumisia vaikka YV:llä, että tiedän sitten varautua.. Etten laita tarjottavaa komppanialle, jos tulossa onkin vain pari ihmistä.. (Siinä jää itselle sitten liikaa syötävaa )
Eli TORSTAI 24. 4. 08 klo 18
Eli TORSTAI 24. 4. 08 klo 18
kuvia
akvasivuni
kuvia
akvasivuni
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Olen tulossa! Annatko Ansu osoitteen tai ajo-ohjeet YVnä? Outi ehdotti yhteiskyytiä, mutta lähden omalla autolla koska otan koirat mukaan ajelulle (ne toki odottavat autossa). Kyytiin mahtuu 2 jos on tarvitsijoita. Kirkkonummelta siis, tarkemmin sanoen Masalasta.
Voisin tuoda ruman mutta ehjän pikkualtaan joka ei ole kelvannut kenellekään (olisko 35l?), pallokalalle liian isoksi kasvaneita omppuja, jaavansaniaisen pieniä taimia, karvalehteä, albiinopartiksen poikasia. Pakkaan noita mukaan jos joku etukäteen kertoo tarvitsevansa.
Ja mulla olisi käyttöä pienikasvuisten kasvien taimille, ja pallokalan suuhun mahtuville kaikensorttisille kotiloille (tai omenakotiloiden kuduille, niistä voin itse kasvatella poikasia).
Voisin tuoda ruman mutta ehjän pikkualtaan joka ei ole kelvannut kenellekään (olisko 35l?), pallokalalle liian isoksi kasvaneita omppuja, jaavansaniaisen pieniä taimia, karvalehteä, albiinopartiksen poikasia. Pakkaan noita mukaan jos joku etukäteen kertoo tarvitsevansa.
Ja mulla olisi käyttöä pienikasvuisten kasvien taimille, ja pallokalan suuhun mahtuville kaikensorttisille kotiloille (tai omenakotiloiden kuduille, niistä voin itse kasvatella poikasia).
- ja sukat on sillä makkaralla, ja lentää se päivänkakkaralla, ja kylpee yhdeksän pilven alla, ja pupuja sillä on pöydän alla, ja perhonen korvanlehdellä -
Hei. Olen uusi harrastaja täällä Kirkkonummella. Outi on minulle kerran laittanut yv:n, johon vastasinkin, tulikos perille?
24.4. on mun syntymäpäivä, TAAS. Mikä siinä on kun ajan kulku kiihtyy loppua kohti Tosin yleensä se 24. ei juurikaan ole poikennut arjesta, eikä pyöreitäkään ole luvassa.
Poikaa pitää silloin kuskata kuvataidekoululle Heikkilään klo 17.50ksi ja hakea pois klo 19.35. Jos asut, Ansu, max n.20min ajomatkan päässä keskustasta, ehtisin siinä n.tunnin pyörähtää tutustumassa teihin muihin harrastajiin. ?
Satu
24.4. on mun syntymäpäivä, TAAS. Mikä siinä on kun ajan kulku kiihtyy loppua kohti Tosin yleensä se 24. ei juurikaan ole poikennut arjesta, eikä pyöreitäkään ole luvassa.
Poikaa pitää silloin kuskata kuvataidekoululle Heikkilään klo 17.50ksi ja hakea pois klo 19.35. Jos asut, Ansu, max n.20min ajomatkan päässä keskustasta, ehtisin siinä n.tunnin pyörähtää tutustumassa teihin muihin harrastajiin. ?
Satu
Mä en valitettavasti asu kirkkonummella vaan täällä vihdin otalammella, tänne ajaa kirkkonummelta noin 45min. Joten hyrymi, ehkä tapaamme joskus myöhemmin sitten?
PiaF: ohjeet laitettu YV:nä.
PiaF: ohjeet laitettu YV:nä.
kuvia
akvasivuni
kuvia
akvasivuni
Heippa vaan kaikille nostan tätä aihetta, jos joku vielä haluaa tulla torstaina mukaan?
kuvia
akvasivuni
kuvia
akvasivuni
Retuliini ilmoittautuu joukkoon. Laitatko Ansu ajo-ohjeet yv:nä, niin osaan tulla perille.
Miksi tehdä samat virheet uudelleen,
kun voi tehdä kymmeniä uusia.
http://kuvablogi.com/blog/5383/1/
http://kuvablogi.com/blog/5383/24/ (myynnissä olevaa tavaraa)
kun voi tehdä kymmeniä uusia.
http://kuvablogi.com/blog/5383/1/
http://kuvablogi.com/blog/5383/24/ (myynnissä olevaa tavaraa)
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Kiitoksia emännälle! Kanto sopi pallokalojen altaaseen hienosti, ja toivon että mahdollisimman omoni niistä kauniista kierteisistä ehti kaivautua hiekkaan ennenkuin pallot löysivät ne.
(Ja toivottavasti koirien jäljiltä ei löydy pihapiiristä yllätyksiä - kaksi näin ja siivosin pois.)
(Ja toivottavasti koirien jäljiltä ei löydy pihapiiristä yllätyksiä - kaksi näin ja siivosin pois.)
- ja sukat on sillä makkaralla, ja lentää se päivänkakkaralla, ja kylpee yhdeksän pilven alla, ja pupuja sillä on pöydän alla, ja perhonen korvanlehdellä -
Kiitoksia käynnistä kaikille, oli taas mukavaa päästä rupattelemaan! Aika lensi kuin siivillä. Ja meidän hauvaa ei meinannut iltapissalta saada takaisin sisään, kun oli niin paljon Mielenkiintoisia hajuja ilmestynyt pihalle
kuvia
akvasivuni
kuvia
akvasivuni