Kumpi ulkosuodatin parempi ?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: ---
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Kumpi ulkosuodatin parempi ?
EHEIM professionel 2222 vai EHEIM Classic 2215 ? Tuo classic ollut jo itsellä käytössä ja olen ollut tyytyväinen. Uusi akva tulossa tänään, jossa mukana tuo toinen mainitsemani suodatin. Kumpi kannattaa ottaa nyt käyttöön ? Akvaario 240litrainen .
-
- Starting Member
- Viesti:
-
- Advanced Member
Re: Kumpi ulkosuodatin parempi ?
narm kirjoitti:EHEIM professionel 2222 vai EHEIM Classic 2215 ? Tuo classic ollut jo itsellä käytössä ja olen ollut tyytyväinen. Uusi akva tulossa tänään, jossa mukana tuo toinen mainitsemani suodatin. Kumpi kannattaa ottaa nyt käyttöön ? Akvaario 240litrainen .
Minulla on kokemukset eheim 2222/2224 joten laita mielummin Eheim 2215.
Jos haluaa lisää pinnalle vedenkierrätystä, niin hankkii sitten vaikka EHEIM Keskipakopumpun ja liittää siitä letkun ulkosuodattimen suihkuputken toisen päähän.
Itselläni on 200l kuution akvaariossa Eheim 2028, johon lisäsin suihkuputkea lisää.
Ja Eheim Proffa 2222 40-100 -litraan. Jos alkuperäinen kysymys kuului:janma kirjoitti:Tuon linkin mukaan 2215 soveltuu 80-180L.f_isu kirjoitti:Jos tähän on uskominen, niin sitten Classic.
EHEIM professionel 2222 vai EHEIM Classic 2215?, niin siinä tapauksessa valinta on tuo Classic.
-
- Elite Member
Noista tosiaan Classic, mutta itselläni oli 250 litraisessa aikoinaan Eheimin 2028,eikä missään nimessä ollut liikaa sekään.
Proffat ovat kivempia huoltaa kuin Classicit.
Proffat ovat kivempia huoltaa kuin Classicit.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: ---
- Viesti:
Nokun ei löydä tää etsiväf_isu kirjoitti:Etsivä löytää KLIKnarm kirjoitti:Taas väärää tietoa...tuossa proffassa onkin numerot 2226...mutta pitääkö paikkansa ? Ja siitä varsin ei löydy tietoa....
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sä oot lukenu pikkuplikkana vähän vähemmän ilmeisesti Neiti Etsiviä, mitä minä.narm kirjoitti:Nokun ei löydä tää etsiväf_isu kirjoitti:Etsivä löytää KLIKnarm kirjoitti:Taas väärää tietoa...tuossa proffassa onkin numerot 2226...mutta pitääkö paikkansa ? Ja siitä varsin ei löydy tietoa.....

Toivottavasti tuo aiempi linkki kuitenkin antoi joitain vastauksia.