Hiukan isompi kiekkoallas!
Valvoja: Moderaattorit
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
Aivan mielettömän hienohan tuo on. Alkuvaiheen kuvissa hieman häiritsee taustan "kivimuurin" saumat, mutta myöhemmässä vaiheessa kasvit viimeistelevät lopputuloksen huomattavasti luonnollisemmaksi. Tausta olisi voitu rakentaa koko matkalta saumattomaksi samaan tyyliin kuin oikea takakulma. Kivien sävy olisi riittänyt tekemään jalustan verhousmuurista ja taustasta yhtenäisen kokonaisuuden.
Milloinkahan saisi aikaiseksi jotain vastaavaa. Hieman haasteita aiheuttaa kerrostaloasuminen. Jos olisi omakotitalo ja siellä oma talvipuutarhahuone niin paljon mukavampaa olisi tuommoiseen projektiin lähteä.
-Jaani-
Milloinkahan saisi aikaiseksi jotain vastaavaa. Hieman haasteita aiheuttaa kerrostaloasuminen. Jos olisi omakotitalo ja siellä oma talvipuutarhahuone niin paljon mukavampaa olisi tuommoiseen projektiin lähteä.
-Jaani-
-
- Junior Member
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
Minä ostin omani Dannyltä, kannattaa tiedustella yv:llä riittääkö tällähetkellä jakoon asti. Minun marsilea jo alkanut viihtymään sen verran että hiukan on jo ruvennut leviämäänkin.
Todella söpönen kasvi. Ja viihtyy hiukan hämärämmässäkin, oma allas 60 syvä ja vain kolme loisteputkea valona.
Ja aivan uskomattoman ihana tuo allas. Tuossa todella silmä lepää. Kiekot olivat omaan makuuni vähän liian kirkasvärisiä, pidän itse enemmän luonnollisemman värisistä. Mutta kauniita kaloja silti.

Ja aivan uskomattoman ihana tuo allas. Tuossa todella silmä lepää. Kiekot olivat omaan makuuni vähän liian kirkasvärisiä, pidän itse enemmän luonnollisemman värisistä. Mutta kauniita kaloja silti.
"Any colour you like as long as it's black." -Tiamat
-
- Junior Member
- Viesti:
Kiekkoaltaassa ei mitenkään, tuo on kasvipurkki ja kiekot elävät kasvien ehdoilla eli laihasti ja hitaasti kasvaen.weemano kirjoitti:mitenkähän tuollainen kokonaan umpeen kasvatettu pohja pidetään puhtaana?
Kiekkoakvaarioissa etuala on jätetty yleensä tyhjäksi kasveista jotta kalat saavat ruokansa pohjasta helposti.
Tuolta kiekkomiksiä ei löytäisi kuin piikkisilmä ja niitäkin pitäisi ollä kymmeniä.
.·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·...¸><((((º>
En luota lääkäreihin, yksikin hoiti yhdeksän vuotta saman potilaan keltatautia, kunnes huomasi että mieshän on japsi...(W.C. Fields)
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·...¸><((((º>
En luota lääkäreihin, yksikin hoiti yhdeksän vuotta saman potilaan keltatautia, kunnes huomasi että mieshän on japsi...(W.C. Fields)
-
- Junior Member
Kiitos vinkistä Chisantha, taidan laittaa sitä tuonne monnisille ja ehkä vähän kiekkolaankin, Dannyltä löytyiChisantha kirjoitti:Minä ostin omani Dannyltä, kannattaa tiedustella yv:llä riittääkö tällähetkellä jakoon asti. Minun marsilea jo alkanut viihtymään sen verran että hiukan on jo ruvennut leviämäänkin.Todella söpönen kasvi. Ja viihtyy hiukan hämärämmässäkin, oma allas 60 syvä ja vain kolme loisteputkea valona.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)