Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
Anteeksi vain, mutta vähän aikaa nauroin kun luin ton jutun. Kuvittelin vain että nainen kurottautuu katselemaan jotain delfiineja yms kun yhtäkkiä kauhea lätty lämähtää naamaan. Sehän on kuin suoraan jostain elokuvasta
Kaiken kaikkiaan kyllä melko epäonninen sattuma...
Fisuliina kirjoitti:No minä kyllä sanoisin mielummin että voi naisraukkaa ja etenkin hänen perhettään.
Aivan. Niin odottamaton onnettomuus, jota kukaan ei olisi voinut arvata! Ja sitä paitsi missään kohtaa ei mielestäni ole todettu, että se olisi ollut rauskun vika tjn..
AnniCana kirjoitti:Olisikohan ollut uutiskynnyksen ylittävä asia, jos se nainen olisi harpuunoinut sen rauskun? Tässä näemme taas eläinten ja ihmisten välisen kuilun .
Jos se nainen olisi hypännyt veneestä veteen ja muksauttanut otsallaan rauskun hengiltä niin kyllä, varmasti olisi uutiskynnys ylitetty.
Todella ikävä tapaturma, ei tuollaista voi kenellekään toivoa. Toivottavasti omaiset toipuvat ja paikalliset eivät ala harventamaan rauskukantaa uusien onnettomuuksien pelossa...
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Itse olen todella pahoillani kummankin osapuolen vuoksi. Ei tuota missään uutisoinnissa laitettu kenenkään syyksi. Uutiskynnyksenkin juttu lienee ylittänyt juurikin tapahtuneen epätodennäköisyyden vuoksi. Kun ajattelee, kuinka paljon tällä pallolla on meripinta-alaa, millaiset mahikset on kurkata yli laidan tismalleen samalla hetkellä kun rausku hyppää? Saatika että alus on juuri sen kokoinen, että rausku ylettää päin pläsiä..? Siis jonkin loistoristeilijän kannella tuo ei olisi tapahtunut. Kaikki yksityiskohdat ovat järjstäytyneet epäonnisten tähtien alla tuossa jutussa, ei voi kuin ihmetellä.