Kalastoehdotuksia 60-litraiseen akvaarioon?
Valvoja: Moderaattorit
Kalastoehdotuksia 60-litraiseen akvaarioon?
Yksi taistelukala tuohon piti laittaa mutta sain pitää pääni ja jotain parvikaloja tekis mieli. Pohjallekin jotain.
Vinkkejä?
Vinkkejä?
Hitaasti mutta epävarmasti
-
- Junior Member
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Jos ainoastaan joku parvikala ja vesiarvot rukkaillaan kalaparvelle sopivaksi:
- jotain rasboroita (hyvin monia mukavia vaihtoehtoja)
- jotain pieneksi jäävää tetraa (esim. hehkutetra tai sinineontetra)
Tosin tietysti tärkeää on tietää tuleeko se taistelukala vai ei, koska silloin pitää miettiä ehdotettavan kalan sopivuus niihin taistelukalan vaatimuksiin.
- jotain rasboroita (hyvin monia mukavia vaihtoehtoja)
- jotain pieneksi jäävää tetraa (esim. hehkutetra tai sinineontetra)
Tosin tietysti tärkeää on tietää tuleeko se taistelukala vai ei, koska silloin pitää miettiä ehdotettavan kalan sopivuus niihin taistelukalan vaatimuksiin.

Ööh juu siis tankki on nyt tyhjä ja alan sitä vasta kypsyttelemään. (Sorry vajavainen topiccini). Mulla vaan nämä kalapäätökset kestää niin kauan että ajattelin jo nyt ryhtyä pohtimaan tulevia asukkeja.
Vaihtoehtoina oli siis A) yksi taistelukala B) mun haluamia parvikaloja ja jotain pohjalle, ei siis molempia
Niin ja vaihtoehto B taisi sittenkin voittaa
Mustaneoneja, kardinaaleja ja monni on toisessa, isommassa joten tähän jotain muuta, ei noita vissiin olis tähän mahtunutkaan.
Rapuja en halua pohjalle.
Vaihtoehtoina oli siis A) yksi taistelukala B) mun haluamia parvikaloja ja jotain pohjalle, ei siis molempia

Niin ja vaihtoehto B taisi sittenkin voittaa
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mustaneoneja, kardinaaleja ja monni on toisessa, isommassa joten tähän jotain muuta, ei noita vissiin olis tähän mahtunutkaan.
Rapuja en halua pohjalle.
Mites noi hohtorasborat? Netistä ja kirjoista saa aika ristiriitaista tietoa sopiiko noin pieneen akvaarioon.
Pohjalle ajattelin laittaa kuparimonnisia, olisko hyvä yhdistelmä hohtojen kanssa? Mulla eläinkaupassa sanottiin että olisi mutta sattuneista syistä en aina niihin luota....
Pohjalle ajattelin laittaa kuparimonnisia, olisko hyvä yhdistelmä hohtojen kanssa? Mulla eläinkaupassa sanottiin että olisi mutta sattuneista syistä en aina niihin luota....
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Minirasbora näyttäisi olevan aika upea ilmestys myös, sopisikohan se noitten pikku/kääpiömonnisten kaveriksi?
Miten mä alan menettää tyystin uskoni tiettyyn eläinkauppaan akvaarioasioissa? Nojoo, tästä saisin pitkänkin stoorin aikaiseksi mutta ei ehkä kuulu tähän.
Onkohan noita minirasboroita vaikea saada?
Miten mä alan menettää tyystin uskoni tiettyyn eläinkauppaan akvaarioasioissa? Nojoo, tästä saisin pitkänkin stoorin aikaiseksi mutta ei ehkä kuulu tähän.
Onkohan noita minirasboroita vaikea saada?
Ks: http://www.akvaariokeskus.com/ab2005/ka ... karpit.htm
ja
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=125553
Aika yleisesti minusta noita saatavissa.
ja
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=125553
Aika yleisesti minusta noita saatavissa.
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti: