Mää voin käydä kesällä onkimassa sulle ison pitkän juurakonMarimer kirjoitti:Amanda bangattu parista kuvasta, kuten myös semmoinen korkea, kapea juurakko, jonka olisin itselleni halunnut. Vaan eipä muka kai ollut ollut.
Kuvasatoa HAS:n suurhuutokaupasta 2008
Valvoja: Moderaattorit
-
doriani
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
-
Fisuliina
- Senior Member

- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Minä olin joutunut useampaankin kuvaan noissa VesiEläimen tänne keskusteluun linkittämissä kuvissa. Osallistuin ensimmäistä kertaa pienellä panoksella myös huutokaupan järjestelypuoleen ja juoksutin noita tavaroita vastaanotosta markettiin/huutikseen. Siinä samalla näköjään joutui useampaankin kuvaan, kun pällisteli ihmisten mielenkiintoisia tuomisia..Burberryn housut ja valkoinen paita, niistä tunnistanee! 
-
-Alix-
- Katalysaattori

- Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
- Viesti:
Onneksi autoit niin pätevästi kahvilassa, minä kun koitin revetä vaikka minneInneremont kirjoitti:Olin niinväsynyt sinä päivänä että muisti pätki, enkä saanut mitään järkevää tehtyä. Onneksi tuo kahvilanhoito sujui varsin ok... Illasta muistan vielä vähemmän (HardCore-keikka Tavastialla).
Ei se ollut mikään "pieni panos", itse markettia ennen järkänneenä tiedän, että siinä kertyy varmaan ennemmin kilometrejä kuin metrejäFisuliina kirjoitti:Osallistuin ensimmäistä kertaa pienellä panoksella myös huutokaupan järjestelypuoleen ja juoksutin noita tavaroita vastaanotosta markettiin/huutikseen.
Niin, ja jos joku jostain syystä haluaa tunnistaa minutkin, niin olin yksi kolmesta sinipaitaisista pallomahoista, tässä kuvassa profiilissa:
http://saurama.aqua-web.org/HAShuutis20 ... G_8367.jpg
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
-
sadie
- Member

- Akvaarioseurat: HAS
Meikäläinen löytyy muffen 4. ja 6. kuvasta. Sekä tästä. Kaikki kuvat takamuksen puolelta... 
In all venues there are two types of people, those who "do" and those who complain about those who do.
-
Inneremont
- Senior Member

Biotooppiharrastaja
-
Kiiki74
- Senior Member

Jaa-aa, sää kuljet tämän nimimerkin takana täällä. Eipäs ole tullut koskaan puheeksi.sadie kirjoitti:Meikäläinen löytyy muffen 4. ja 6. kuvasta. Sekä tästä. Kaikki kuvat takamuksen puolelta...
Terveisin, turkoosi-takkinen seuralainen jatkoilta.
P.S. Kasvisi on vielä elossa altaassani.
Tyhjänä ja myynnissä on 90 ja 412 litraiset jalustalliset kehysakvat.
-
sadie
- Member

Heheh. Jos vaikka lunastaisin sen rehun seuraavassa HAS:n kokouksessa tai viimeistään PET EXPOssa jos saat sen pidettyä hengissä siihen saakka.Kiiki74 kirjoitti:Jaa-aa, sää kuljet tämän nimimerkin takana täällä. Eipäs ole tullut koskaan puheeksi.sadie kirjoitti:Meikäläinen löytyy muffen 4. ja 6. kuvasta. Sekä tästä. Kaikki kuvat takamuksen puolelta...Ihan hyvä tietää!
Terveisin, turkoosi-takkinen seuralainen jatkoilta.
P.S. Kasvisi on vielä elossa altaassani.
Löytyisköhän muuten innokasta ihmistä kirjoittamaan Kalalehteen omia tuntemuksiaan huutokaupasta kuvien kera?! Jos löytyy niin jutun voi lähettää osoitteella kalalehti(at)has.fi
In all venues there are two types of people, those who "do" and those who complain about those who do.