Alkaa jo hävettää!
Valvoja: Moderaattorit
Alkaa jo hävettää!
Joka viikko keksii jotaa, mitä tarvii akvaarioon hankkia. Ja kun paikkakunnalla on vain yksi kauppa, josta hankintani teen. Myyjät melkein jo naureskelee kun tuun liikkeeseen(ehkä vähän liiottelen...). Toisaalta ehkä se hymy johtuu siitä, että kassakone kilahtaa.
Onkohan muilla samanlaisia tuntemuksia?=)
Onkohan muilla samanlaisia tuntemuksia?=)
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Mies
Mitä sitä häpeilemään. Itse olen vakiintunut yhteen tiettyyn liikkeeseen ja tulee siellä piipahdettua tämän tästä. Pientä smalltalkia ja kuulumisia. Vakiintunut asiakassuhde on hyväksi niin myyjälle kuin asiakkaallekin. Henkilökohtaisempi palvelutuntuma ja esim kysely viimeisimpien kalahankintojen voinnista saa ainakin täältä pisteet.
Ja useimmiten sitä tulee itse ostettua jotain ihan pikkusälää kun ei enää fisujen ihastelun jälkeen muista kuin osan mitä tulikaan hakemaan. Ja parin päivän päästä uusi yritys. Ja eipähän mene uusimmat tukkulähetykset ohi kun tulee tarkistettua varastosaldot tarpeeksi tiuhaan.
Ja useimmiten sitä tulee itse ostettua jotain ihan pikkusälää kun ei enää fisujen ihastelun jälkeen muista kuin osan mitä tulikaan hakemaan. Ja parin päivän päästä uusi yritys. Ja eipähän mene uusimmat tukkulähetykset ohi kun tulee tarkistettua varastosaldot tarpeeksi tiuhaan.

My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: Alkaa jo hävettää!
Heh, itse kävin vanhassa vakkariliikkeessä 2-3 ketaa viikossa, kun olin siinä 200 m päässä töissä. Nyt kun muutin muualle ja käyn harvoin, kysellään aina kuulumiset puolin toisin ja muutenkin on mukava aina nähdä. Harmi ettei tästä kaupungista ole löytynyt vastaavaa "toista olohuonetta"apsukka kirjoitti:Myyjät melkein jo naureskelee kun tuun liikkeeseen(ehkä vähän liiottelen...).

1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Heh, tuleehan sitä välillä käytyä. Ainut vaan, että kun altaaseen mahtuisi ja kaloja on ihana ihailla, niin tulee se kiusaus ja unohtaa olevansa opiskelija ja omaavansa todella pienen budjetin...
Mutta parempi tosiaan mennä kotiin kassit lotisten kuin kilisten! ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
~200 litraa tetroja, kaksi Shetlantilaista "lammas"koiraa ja Belgianpaimenkoira Malinois. :)
http://sinisetotukset.blogspot.com/
http://sinisetotukset.blogspot.com/