Monnisten poikasten ruokinta
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Monnisten poikasten ruokinta
Kuparimonnisten poikaset (0-3vk) syö... Mitä? Onko joku kiva teollinen ruoka tällaiselle anti-DIY ihmiselle? 

Minä ruokin aluksi JBL:n NobilFluid artemia -poikasruualla. Se on suhteellisen edullista, riittoisaa ja kätevästi käytettävässä pikkupullossa. Jo alle kuukauden ikäisenä aloin antaa 1/4 tetran TabiMin pohjatablettia. Se liukenee mukavan pieniksi osiksi, joita poikaset söivät mielellään. Nyt 25 kpl luovutusikäisiä poikasia uiskentelee omassa altaassaan 

-
- Junior Member
Ruokia
Meillä tarjoiltiin mm. Argent cyclop-eeze (punaista jauhoa), Dupla Rin S (myös punaista, hienojakoista) sekä Sera Viformo pohjatabletteja (hajoavat nopeasti). Vielä oli jotain vihreitä pohjatabletteja, ne taisi olla Hikarin.
Kaikki kelpasi ja on jo useampi poikassatsi onnistuneesti saatettu myyntikuntoon!
Isäntä innostui kasvattamaan artemiaa (itse en ole perehtynyt), joten sitä myös.
Kaikki kelpasi ja on jo useampi poikassatsi onnistuneesti saatettu myyntikuntoon!
Isäntä innostui kasvattamaan artemiaa (itse en ole perehtynyt), joten sitä myös.
sekalat: 400l + 180l + 98l
Näillä mennään tällä hetkellä..
Näillä mennään tällä hetkellä..
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Viesti:
Täältäkin pisteet Nobilfluidille, maistuu ihan mahtavasti pienille ahvenillekin!marsku kirjoitti:Minä ruokin aluksi JBL:n NobilFluid artemia -poikasruualla. Se on suhteellisen edullista, riittoisaa ja kätevästi käytettävässä pikkupullossa.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet