Ostinpa uuden akvaarion

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
nuppu
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Ostinpa uuden akvaarion

Viesti Kirjoittaja nuppu »

Tein tänään pyhän lupauksen. Minä en enää koskaan ikinä osta käytettyä akvaariota henkilöltä, joka ei itse tiedä akvaarioista oikeastaan mitään. "Juu, kyllä silikonit on hyvässä kunnossa, ei ne kovin vanhat ole." Sinisilmäinen ostaja uskoi, ja vaihtoonhan ne menee. Onneksi eräs tuttu on kätevä käsistään ja tulee laittamaan uudet silikonit tilalle. Ja luojan kiitos mulla on hätävara-akvaario ongelmatilanteita varten. Meni sitten alkuviikkoon tuon pystyttäminen.

Mitähän muuta ajankulua sitä nyt sitten keksis loppuviikoksi. :?
Amos
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Mies

Re: Ostinpa uuden akvaarion

Viesti Kirjoittaja Amos »

Mieti vielä mitä meinaat altaaseesi laittaa. vai oletko jo ihan varma [;)] etsi kuvia eri biotyypeistä
1000, 100 ja 10 litraa
nuppu
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Re: Ostinpa uuden akvaarion

Viesti Kirjoittaja nuppu »

Samat systeemit tuohon tulee, kuin entisessäkin. (Vaihdoin siis isompaan) Mulla on tarpeeksi päänsärkyä jo siitä, että saan siitä edes jotenkin siedettävän näköisen. Edellinen näytti lähinnä sekametelisopalta mihin on kaikki tuikittu sinne minne sattuu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”