Saako udella mistä tilaat?deMastro kirjoitti:tilaan kokolasiakvaariot sun muut ADA tavarat ulkomailta.
Huippukauniiden sisustusaltaiden kuvia
Valvoja: Moderaattorit
Re: Huippukauniiden sisustusaltaiden kuvia
En vielä varma. Ja tohon aikasempaan viestiini korjaan etta haastetta ei tule siis olemaan liaan vähän. 

Niin. Euroopan alueella ADA tarjonta ei ole kovinkaan runsasta ja ulkopuolelta tilattaessa on aina mahdollisuus, että budjetti venyy entisestään, jos paketti päätyy tullipostiin.
~~~~~~~~~~
The Life Aquatic
The Life Aquatic
Pikkutirpat lauloivat, että ADAn tuotteita tulee Suomenkin markkinoille tässä loppukesästä 

Hinta on kyllä varmaan muihin maihin verrattuna suolainen...
Saksasta olen kielitaitoni ansiosta pystynyt löytämään muutaman kaupan....

Saksasta olen kielitaitoni ansiosta pystynyt löytämään muutaman kaupan....
Itseasiassa hinnat pyörivät varmaan aika pitkälle samoilla nurkilla kuin vaikkapa Saksassa.
Saanko kysyä mihin tämä tieto perustuu?
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
http://naturaqua.inten.pl/blog/rafsokol.jpg
Tuo on jo melkeinpä tyrmistyttävän upea allas, niin kaunis kun on niin paljon vihreää ja sammalia... siinäpä olisi hieman tavoiteltavaa
Tuo on jo melkeinpä tyrmistyttävän upea allas, niin kaunis kun on niin paljon vihreää ja sammalia... siinäpä olisi hieman tavoiteltavaa

Akvarismia 1992-2014
Hieno on, täytyy myöntää...
Tässä olis pari uutta löytämääni nettisivua.
http://www.natureaquarist.com/ on vain pari viikkoa vanha sivu minne on kerätty sadoittain upeiden altaiden kuvia.
http://www.aquadesign.pl/ on erään puolalaisen kasviakvaarioharrastajan upea sivu. Hänen akvaariot eroavat selkeästi perus amanotyylisistä akvaarioista. Eli ovat jotain ihan muuta (MUTTA UPEITA!).
t.deMastro
Tässä olis pari uutta löytämääni nettisivua.
http://www.natureaquarist.com/ on vain pari viikkoa vanha sivu minne on kerätty sadoittain upeiden altaiden kuvia.
http://www.aquadesign.pl/ on erään puolalaisen kasviakvaarioharrastajan upea sivu. Hänen akvaariot eroavat selkeästi perus amanotyylisistä akvaarioista. Eli ovat jotain ihan muuta (MUTTA UPEITA!).
t.deMastro
Ikäväkseni en pistänyt linkkiä muistiin, mutta Ricciasta tietoa etsiessäni päädyin sivustolle mistä sitä käyttämällä oli rakenneltu juuri noita "vihreitä pintoja". Yksikin harrastaja kertoi käyttäneensä siimaa millä kieputti Ricciaa kantojen ja oksien päälle, mihin ne sitten jämähtivät kasvamaan.
Kauniita kuveja, kiitos kaikille "keräilijöille". Näistä saa hienoja ideoita.
Kauniita kuveja, kiitos kaikille "keräilijöille". Näistä saa hienoja ideoita.
Mikä mahtaa mätätä, ei aukee linkki mulla?
Vielä palaan Riccialla sisustamiseen...
samaisella sivulla missä tämä joku akvaristi kertoi siimalla sitoneensa Riccian juurakkoihin, kantoihin sun muihin, kertoi hän saaneensa tasaisimman pinnan ankkuroimalla pienisilmäisen kalaverkon pohjamateriaalin päälle, riccian verkon ja pohjamatskun väliin. Selkokielellä sama; pohjamatsku, Riccia, verkko. Tämä kaikki siis alkoi tyhjästä akvaariosta. Kieltämättä pytyn pohja näytti äkkikatsauksella tasaiselta ruohomaton tapaiselta.
samaisella sivulla missä tämä joku akvaristi kertoi siimalla sitoneensa Riccian juurakkoihin, kantoihin sun muihin, kertoi hän saaneensa tasaisimman pinnan ankkuroimalla pienisilmäisen kalaverkon pohjamateriaalin päälle, riccian verkon ja pohjamatskun väliin. Selkokielellä sama; pohjamatsku, Riccia, verkko. Tämä kaikki siis alkoi tyhjästä akvaariosta. Kieltämättä pytyn pohja näytti äkkikatsauksella tasaiselta ruohomaton tapaiselta.
Onko mitään tietoa että onko noita nyt myynissä suomessa?Juhis90 kirjoitti:Pikkutirpat lauloivat, että ADAn tuotteita tulee Suomenkin markkinoille tässä loppukesästä
Käsittääkseni ei ole myynnissä. Korjatkaa, jos olen väärässä.
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: Porin Akvaarioseura
Onkohan tuo sivu lopettanu vallan toiminnan. Jos toi nyt edes on se mitä etin. Jossain mä näin täällä sellasen sivun missä oli altaiden koon mukaan jaoteltu ne kuvat ja niissä oli ne kaikki tiedot et mitä kasveja siel on missäkin kohtaa ja mikä tekniikka. Oliks se toi vai onks se joku muu sivu?marinum kirjoitti:Löysin sattumalta tällaisen linkin, jossa on toinen toistaan uskomattomampia altaita:
http://www.kemalsaka.com/ada/2006/ilk_27.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja ei kun toteuttamaan. Tulee muuten lähes itku, kun katsoo omia altaitaan noiden jälkeen
.
Hypi silmille vaan. Mä puhun omasta kokemuksesta.
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
- Viesti:
Ajattelet ehkä AGA-sisustuskilpailun sivuja? Tässä juuri julkistettu tämän vuoden tulos: http://showcase.aquatic-gardeners.org/2008.cgi" onclick="window.open(this.href);return false;
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
Hitsi kun pistää ketuttamaan AGA:n sivun hitaus...
Muutenhan noita olisi kiva selailla...

-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: TAS
Mä luulin, että ongelma on vain mun koneelladeMastro kirjoitti:Hitsi kun pistää ketuttamaan AGA:n sivun hitaus...![]()

Ei se ennen noin hidas ole ollut!
Kts. Allekirjoitus-info, kiitos. - Lisa -
If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.
Nyt kun tulokset ovat juuri julkaistu, niin katsojia ja liikennettä on varmasti paljon tuolla palvelimella.
Varmaankin pikkuhiljaa paranee, vaikka ei tuo muistaakseni koskaan ole järisyttävän nopea ollut.
Kannattaa nyt valita kuvakooksi mahdollisimman pieni. Tai jos hermot menee, niin voi tilata tuolta samasta paikasta, kaupan puolelta nuo DVD-ROMina
.
Varmaankin pikkuhiljaa paranee, vaikka ei tuo muistaakseni koskaan ole järisyttävän nopea ollut.
Kannattaa nyt valita kuvakooksi mahdollisimman pieni. Tai jos hermot menee, niin voi tilata tuolta samasta paikasta, kaupan puolelta nuo DVD-ROMina

~~~~~~~~~~
The Life Aquatic
The Life Aquatic
-
- Junior Member
Eih! Miksi koskaan löysinkään a-w:n? Miksi suostuin ottamaan vastaan kaverin akvaarion? Miksi juuri minun täytyy pitää altaista, joissa on paljon kasveja?! Miksi olen aina tykännyt askartelusta ja muusta pienestä räpeltämisestä? Ja miksi ihmeessä uskaltauduin koskaan katsomaan tätä viestiketjua?
Elämä on täynnä kysymyksiä, joihin ei kenties koskaan löydy vastausta. Tämä amatööriakvaristi innostui juuri aivan liikaa ja odottelee sormet syyhyten veronpalautuksia
Elämä on täynnä kysymyksiä, joihin ei kenties koskaan löydy vastausta. Tämä amatööriakvaristi innostui juuri aivan liikaa ja odottelee sormet syyhyten veronpalautuksia

Olisihan se pitänyt arvata...
Mulla ei näy toi linkki. ![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: TAS
If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
WOI WAU mitä altaita! 

-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
Ei tuollaisia pitäisi katsoa, kun sen jälkeen ei pysty katsomaan omaa tankkiaan (ainakaan ilman turhautumista)
.

- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
-
- Advanced Member
http://showcase.aquatic-gardeners.org/I ... ew/650.jpg
Voisko joku kertoa mulle kuinka tuo vesiputous on tehty?
Voisko joku kertoa mulle kuinka tuo vesiputous on tehty?