Kuka niitä laskeeJyrkiboy kirjoitti:Puhuin siis litroista, en euroista.DnooB kirjoitti:Itse olen reilun tonni budjetilla liikkeellä
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Valvoja: Moderaattorit
Kuka niitä laskeeJyrkiboy kirjoitti:Puhuin siis litroista, en euroista.DnooB kirjoitti:Itse olen reilun tonni budjetilla liikkeellä
DnooB kirjoitti:Projekti etenee.![]()
***klip***
Suunnitelmissa on tuohon 180l altaaseen laittaa joku Tokkopariskunta pohjalle möllöttään, sekä Amphiprion ocellaris pariskunta. En usko, että tuon kokoista allasta kannattee enemmän kuormittaa ja sinne väkisin kaloja tunkea enempää. Toki jos arvoisalla raadilla on parempaa tietoa tuomoisen altaan kuormittamisesta, otan mielelläni vastaan suosituksia![]()
Olen ajatellut laittaa altaaseen, noin 15kg kiveä. Onko se riittävästi. En välttämättä halua siitä pelkkää kiviröykkiötä, vaan olisi mukavaa, jos siihen molemmille reunoille laittaisi kiveä ja keskelle jäisi pieni sola. Hiekan paksuudeksi ajattelin n. 5cm.
No, älähän nyt...DnooB kirjoitti:
Meinasi sakata aamukahvi kurkunpäähän kun aloin ynnäämään summaa, joka tulee vielä paljun lisäksi hankittavaksi.
DnooB kirjoitti: Kuka niitä laskee
Melko kallista...DnooB kirjoitti: AQUATIC NATURE AN Antarctica osmos+nit.f 120 200€
Bussijumala. *reps* Sori, tipahdin tuoliltaDnooB kirjoitti:... DHL tai Bussgods paketiksi...