Upein kala?
Valvoja: Moderaattorit
-
patu
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: FOMA #6
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Re: Upein kala?
Tässä meidän Sohali, vielä tosin pieni mutta kohta tarvii parimetrisen altaan että saa toteuttaa itteänsä

Nuo sohalit kasvaa vissiin aika isoks.. ainakin kuvassa näyttää.
240L + 180L Miljoonakalojen, ja Platyjen kasvatusta eli niitä voi tiedustella koska vaan.
-
patu
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: FOMA #6
- Viesti:
Luonnossa kasvavat 40 senttisiksi, akvaariossa tosin jäävät pienemmiksi. Tuo minun on 10 senttinen, uskomattoman hyvä uimari siksi sille haluanki hankkia pitkän altaan jossa voi spurttailla paremmin 
-
Fisu
- Senior Member

- Viesti:
Tuota linjavälskärien pitoa akvaariossa olen vähän ihmetellyt kaloja luonnossa seuratessa kun kalat liikkuvat aivan tauotta n. 10 neliömetrin aluella. Saman kaltaista käytöstä on Naso elegansilla. Siinä missä useimmat kalat liikkuvat rauhallisesti näykkien jotain ruokaa, välskärit kiertelevät laajoissa kaarissa ja syöksähtelevät paikasta toiseen.patu kirjoitti:Luonnossa kasvavat 40 senttisiksi, akvaariossa tosin jäävät pienemmiksi. Tuo minun on 10 senttinen, uskomattoman hyvä uimari siksi sille haluanki hankkia pitkän altaan jossa voi spurttailla paremmin
-
SpiderWoman
- Junior Member

Nama kaverit ei valttamatta ole erittain kauniita, mutta erittain uniikkeja. Picasso Amphiprion Percula, jotka taalla on luonut ORA (http://www.orafarm.com/" onclick="window.open(this.href);return false;). Naita kaloja on erittain vaikea saada koska ko Percula pariskunnan poikueesta vain pieni prosentti on Picasso varityksella. Tietysti hinta per kala on 5 kertaa korkeampi.
Nama nuoret saapuivat eilen, ikaa 8 kuukautta.

Nama nuoret saapuivat eilen, ikaa 8 kuukautta.