Auttakaa viisaammat onko tilanne nyt se mitä kuvittelen?
Valvoja: Moderaattorit
Onko tosiaan noin? Mulla kanssa kaksi lehtikalaa jahtailee vuorotellen toinen toisiaan, ja olen kyllä elänyt uskossa, että meillä vain nyt sattuu olemaan kaksi tosi pahapäistä poikaa?JJVi kirjoitti:Näyttää pahasti että olet ostanut...........kirjoahvenia. Todennäköisesti saat kohta ihastella kutuhommia.
Niin tappeleehan ne ihan ristiin ja rastiinkin. Ukkoa harmittaa jos ei irtoa ja se vasta harmittaakin jos ei ole akkaa ollenkaan vaan pelkkä äijä kaverina. Tappeleminen on vähän eri tyylistä naaraan ja koiraan välillä, se on enemmänkin sellaista voimien koettelua (eli onko siitä äijästä isäksi). Kaksi koirasta taas keskittyy enemmän siihen pelkkään pieksemiseen.Deicide kirjoitti:Onko tosiaan noin? Mulla kanssa kaksi lehtikalaa jahtailee vuorotellen toinen toisiaan, ja olen kyllä elänyt uskossa, että meillä vain nyt sattuu olemaan kaksi tosi pahapäistä poikaa?JJVi kirjoitti:Näyttää pahasti että olet ostanut...........kirjoahvenia. Todennäköisesti saat kohta ihastella kutuhommia.
Muutin eilen kasvien paikkoja niin, että siirsin miekkakasvin jonka kaverit ovat aina valinneet kutualustakseen, ison kannon taakse vähän niin kuin omiin oloihin. Jos sekin vähän rauhoittaisi sitten sitä vahtimista. Ja akvan toiseen reunaan kasveja enemmän pöheiköksi jotta muut kalat pääsevät vähän paremmin suojaan. Meillä mustatetrat saavat eniten kyytiä, johtuneekohan vähän samankaltaisesta värityksestä? Minulla ei ole tarkoituksena yrittääkään kasvattaa poikasia mutta joskus olisi kiva todistaa tuota lehtisten poikasten hoivaamista yms. Ja lämpöjä ei oikein viitsi tuosta 26-27 asteesta laskea salamanteriplekon takia. Ja jos joskus saisi sitten sen isomman akvan, jotta saisi uljaita lehtiksiä sen parven.Johanna71 kirjoitti:En sitten eilen ryhtynyt mihinkään lehtisnaaraan siirto- & pelastuspuuhiin ja tänään tilanne oli jo rauhoittunut, on se vaan kovaa tuo rakkaus välillä!Kai se vaan täytyy tottua siihen, että välillä altaassa vedet loiskuu.