![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Valvoja: Moderaattorit
60l vaan...kimsl kirjoitti:Aiheesta poiketen.. MIkä on altaasi koko?
Tiikeribarbit ovat liian pienessä... Markku Varjon kirjassa suositus on 128 litraa ja minä en kyllä laittaisi niitä alle metrin mittaiseen akvaarioon!!!Noopi kirjoitti:60l vaan...kimsl kirjoitti:Aiheesta poiketen.. MIkä on altaasi koko?
Kyllä niitä vaan eläinliikkeessä meille myytiin. Vaikka koko oli tiedossa. Ja ei ne siinä koko elämäänsä ole ja hyvin ne siinä viihtyy. Ostamme uuden altaan kai pian.kimsl kirjoitti:Tiikeribarbit ovat liian pienessä... Markku Varjon kirjassa suositus on 128 litraa ja minä en kyllä laittaisi niitä alle metrin mittaiseen akvaarioon!!!Noopi kirjoitti:60l vaan...kimsl kirjoitti:Aiheesta poiketen.. MIkä on altaasi koko?
Kuvia löytyy tuolta allekirjoituksessa olevasta linkistä....
Toi sun linkki ei kai toimi... siinä pitää kirjautua sisäänkimsl kirjoitti:Hyvä! Pääsevät ottamaan sitten oikein kunnon spurtteja!
Meijän Isi rakastaa ottaa kuvia niin sillä on sellanen hieno kallis kamera. Mutta kyllä noita kuvia saa ottaa aika monta ennen kun tulee tarkka. Ja noi on mun parhaatpiiu kirjoitti:Tämäkin nyt vähän OT, mutta miten ihmeessä te ihmiset saatte kaloista noin tarkkoja kuvia? Ite kun yritän kuvia ottaa ni siinä vaiheessa kun kamera räpsähtää on kala jo toisessa päässä allastaVai onko kyse siitä että pitäis opetella käyttämään tuota miljoona vuotta vanhaa kameraa
Eli mun ei sitte kannata vielä luopua toivostaNoopi kirjoitti:Mutta kyllä noita kuvia saa ottaa aika monta ennen kun tulee tarkka. Ja noi on mun parhaat
Tarpeeksi pieni allas, niin eivät pääse uimaan karkuun.piiu kirjoitti:Tämäkin nyt vähän OT, mutta miten ihmeessä te ihmiset saatte kaloista noin tarkkoja kuvia? Ite kun yritän kuvia ottaa ni siinä vaiheessa kun kamera räpsähtää on kala jo toisessa päässä allasta
Mulla on ihan tavallinen digikamera, ja kun otan kaloista kuvia, laitan yleensä säädöt liikkuvalle kohteelle, niin ei tule pelkkää viivaa vaikka kalat samalla liikkuisikinpiiu kirjoitti:Tämäkin nyt vähän OT, mutta miten ihmeessä te ihmiset saatte kaloista noin tarkkoja kuvia? Ite kun yritän kuvia ottaa ni siinä vaiheessa kun kamera räpsähtää on kala jo toisessa päässä allastaVai onko kyse siitä että pitäis opetella käyttämään tuota miljoona vuotta vanhaa kameraa
Siinä linkissä. Onks toi sun akvaario? Jos on niin vau!VesiEläin kirjoitti:Tarpeeksi pieni allas, niin eivät pääse uimaan karkuun.piiu kirjoitti:Tämäkin nyt vähän OT, mutta miten ihmeessä te ihmiset saatte kaloista noin tarkkoja kuvia? Ite kun yritän kuvia ottaa ni siinä vaiheessa kun kamera räpsähtää on kala jo toisessa päässä allasta
Ihanii kuvia! Hienoja.
Pitäis toimia, kun kokeilin mennä niin etten ollut kirjautuneena sisään eli ihan muuten vaan.....Noopi kirjoitti:Toi sun linkki ei kai toimi... siinä pitää kirjautua sisäänkimsl kirjoitti:Hyvä! Pääsevät ottamaan sitten oikein kunnon spurtteja!
Alsshon kirjoitti:Sinirihmakalan kultainen muunnos, "Kultsi" posee