Akvaristeja Frs - Loimaa seutu?
Valvoja: Moderaattorit
Akvaristeja Frs - Loimaa seutu?
Eli nyt viitaten tuohon seuroja? -keskusteluun, löytyykö alueelta muita kuin allekirjoittanut ? Jos alueella sais jotain yhteistä tekemistä aikaseksi.
ahistaa ko ei oo mitää onkelmia
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: Akvaristeja Frs - Loimaa seutu?
\o/ forssalainen ilmoittautuu. Varsinaisesti varmaan mikään superharrastaja ole, kunhan puuhastelen tuon sekametelisopan kanssa. (120l allas jossa triljoona platya, kymmenkunta pandamonnista ja altaan mukana saapuneet partamonni ja joku epämääräinen monninen)
Loistavaa, ei tässä nyt mitää extrasuperammattilaisakvaristeja ollakaa etsimässä, mutta ois kiva jos sais ees jonkinlaisen poppoon kasaan että vois jotain yhdessä touhastaa asian tiimoilta
. Eli iso tervehdys!

-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Hola tännekkin!
Mäkin oon mukana.
-Toni
Mäkin oon mukana.
-Toni

Akvaarion LEDi-Kuutamo valaisinlistat
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... 0&t=147365
Email: Toni.laine@webinfo.fi (24/7)
Puh: 0414592643 (16-22)
no niin, kolme kasassa. Kaikki fiksut ja filmaattiset akvaihmisethän ei oo tälle foorumille kuitenkaan eksyny, niin kävimpä pistämässä eläinkaupan seinällekin ilmotuksen. Eli lisää vaan ja kyselkäähän mahdollisia tuttujakin mukaan! 

-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
piiu kirjoitti:no niin, kolme kasassa. Kaikki fiksut ja filmaattiset akvaihmisethän ei oo tälle foorumille kuitenkaan eksyny, niin kävimpä pistämässä eläinkaupan seinällekin ilmotuksen. Eli lisää vaan ja kyselkäähän mahdollisia tuttujakin mukaan!
Mihin kauppaan tuli just tänään mieleen et täytee käydä Loimaalle pistämäs..
Laita mulle YYveel joitan mitä ilmoitukseen voisin raapustella niin väännän siitä photarilla jonkunnäkösen luomuksen..

Akvaarion LEDi-Kuutamo valaisinlistat
Tämä vaikuttaa lupaavalta. Olin viemäs toiseen putiikkiin ilmotusta niin kas, siellä oli jo joku muukin laittanu vastaavaa. Eli kohta saadaan jotain aikaseksi!
Jepulis, mukana. Piiu olikin jo meille "Akvakamuihin" laitellu viestiä ja omia yhteystietojani laitoin tulemaan sähköpostilla. Jotain vaan järkkäämään, saadaan hiukan vipinää tännekkin suunnalle=) Olen ilman muuta mukana vaikka jotain järjestelemässkin!
Miia
Miia
900l+720l+160l
No niin, siis alustavasti aattelin että tässä vois tapailla helmikuun puolella. Paikka täytyy nyt sitte miettiä, eli joku ihan "julkinen" vai kestäskö ihmiset ehkä pommin räjähdyksen jäljiltä olevaa peräkorven kämppää
. Alkuus olis varmaan mukavata ihan vaan tutustua ja miettiä jatkoa.

Tavataan vaan ilman muuta, mulle ainakin paikka on ihan sama, minä en ainakaan pelkää pommin jäljeltä olevia huusholleja mutta myös julkinen paikka kelpaa. ehdotteleppas aikaa ja paikkaa niin koitetaan saada jotain päivää ja paikkaa lukkoon.
Miia
Miia
900l+720l+160l
Voisimpa tässä heittää heti ekana sellasta, että mikäli joku muukin olis tuonne TAS:an kirpparille lähös, niin kimppakyytiä olis tarjolla. Ite nimittäin oon lähös ja jokunen henki tuonne autoon mahtuis.
No niin palataampa tähän aiheeseen. Eli eipä tämä asia muutoin suttaannu kuin päivämäärä lukkoon lyömällä, muutoin ei aikaa löydy ikinä. Siispä seutukunnan (ja sinne päin ) akvaristit huomio: Tapaaminen 28.3.2009. Tarkempi aika ja paikka varmentuu. Paikkaehdotuksia ja ilmottautumisia sais laittaa yv:llä. Jos ei muita ehdotuksia tule, on tapaaminen allekirjoittaneen kotona.
-
- Starting Member
Tapaamista yritettiin piiun luona 28.3. Paikalla ei ollut kuin minä, piiun lisäksi. Olisiko lumimyräkkä ollut yksi syy?
Ilmoituksia, jossa on tavoiteltu akvaarioharrastajia on ollut pariltakin taholta akvaarioliikkeiden ilmoitustauluilla, mutta vielä ei ole mitään enempää tapahtunut vaikka asiasta kiinnostuneita selvästi on.
Ilmoitelkaa itsestänne! Meille mahtuu vaikka isompiki porukka vaihtamaan ajatuksia ja kokemuksia akvaarioharrastuksesta.
Ilmoituksia, jossa on tavoiteltu akvaarioharrastajia on ollut pariltakin taholta akvaarioliikkeiden ilmoitustauluilla, mutta vielä ei ole mitään enempää tapahtunut vaikka asiasta kiinnostuneita selvästi on.
Ilmoitelkaa itsestänne! Meille mahtuu vaikka isompiki porukka vaihtamaan ajatuksia ja kokemuksia akvaarioharrastuksesta.
-
- Junior Member
- Viesti:
Allekirjoittaneen piti saapua paikalle, mutta massiivinen sairasloma-aalto työpaikalla muutti suunnitelmia melkeinpä koko viikon suhteen. Edelleen olen hengessä mukana, ja oikeasti koitan saapua paikalle, mikäli jotain tapaamisentyylistä suunnitellaan vielä.