Akvaristeja Frs - Loimaa seutu?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
piiu
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Akvaristeja Frs - Loimaa seutu?

Viesti Kirjoittaja piiu »

Eli nyt viitaten tuohon seuroja? -keskusteluun, löytyykö alueelta muita kuin allekirjoittanut ? Jos alueella sais jotain yhteistä tekemistä aikaseksi.
ahistaa ko ei oo mitää onkelmia
mayam
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Re: Akvaristeja Frs - Loimaa seutu?

Viesti Kirjoittaja mayam »

\o/ forssalainen ilmoittautuu. Varsinaisesti varmaan mikään superharrastaja ole, kunhan puuhastelen tuon sekametelisopan kanssa. (120l allas jossa triljoona platya, kymmenkunta pandamonnista ja altaan mukana saapuneet partamonni ja joku epämääräinen monninen)
piiu
Member
Member

Loistavaa, ei tässä nyt mitää extrasuperammattilaisakvaristeja ollakaa etsimässä, mutta ois kiva jos sais ees jonkinlaisen poppoon kasaan että vois jotain yhdessä touhastaa asian tiimoilta :mrgreen: . Eli iso tervehdys!
tonyicc2
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonyicc2 »

Hola tännekkin!

Mäkin oon mukana.

-Toni Kuva
Akvaarion LEDi-Kuutamo valaisinlistat
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... 0&t=147365

Email: Toni.laine@webinfo.fi (24/7)
Puh: 0414592643 (16-22)
piiu
Member
Member

no niin, kolme kasassa. Kaikki fiksut ja filmaattiset akvaihmisethän ei oo tälle foorumille kuitenkaan eksyny, niin kävimpä pistämässä eläinkaupan seinällekin ilmotuksen. Eli lisää vaan ja kyselkäähän mahdollisia tuttujakin mukaan! :mrgreen:
tonyicc2
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonyicc2 »

piiu kirjoitti:no niin, kolme kasassa. Kaikki fiksut ja filmaattiset akvaihmisethän ei oo tälle foorumille kuitenkaan eksyny, niin kävimpä pistämässä eläinkaupan seinällekin ilmotuksen. Eli lisää vaan ja kyselkäähän mahdollisia tuttujakin mukaan! :mrgreen:

Mihin kauppaan tuli just tänään mieleen et täytee käydä Loimaalle pistämäs..

Laita mulle YYveel joitan mitä ilmoitukseen voisin raapustella niin väännän siitä photarilla jonkunnäkösen luomuksen.. :D
Akvaarion LEDi-Kuutamo valaisinlistat
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... 0&t=147365

Email: Toni.laine@webinfo.fi (24/7)
Puh: 0414592643 (16-22)
piiu
Member
Member

Tämä vaikuttaa lupaavalta. Olin viemäs toiseen putiikkiin ilmotusta niin kas, siellä oli jo joku muukin laittanu vastaavaa. Eli kohta saadaan jotain aikaseksi!
Jeba8
Junior Member
Junior Member
Akvaarioseurat: TAS

Viesti Kirjoittaja Jeba8 »

Jepulis, mukana. Piiu olikin jo meille "Akvakamuihin" laitellu viestiä ja omia yhteystietojani laitoin tulemaan sähköpostilla. Jotain vaan järkkäämään, saadaan hiukan vipinää tännekkin suunnalle=) Olen ilman muuta mukana vaikka jotain järjestelemässkin!
Miia
900l+720l+160l
piiu
Member
Member

No niin, siis alustavasti aattelin että tässä vois tapailla helmikuun puolella. Paikka täytyy nyt sitte miettiä, eli joku ihan "julkinen" vai kestäskö ihmiset ehkä pommin räjähdyksen jäljiltä olevaa peräkorven kämppää :twisted: . Alkuus olis varmaan mukavata ihan vaan tutustua ja miettiä jatkoa.
Jeba8
Junior Member
Junior Member
Akvaarioseurat: TAS

Viesti Kirjoittaja Jeba8 »

Tavataan vaan ilman muuta, mulle ainakin paikka on ihan sama, minä en ainakaan pelkää pommin jäljeltä olevia huusholleja mutta myös julkinen paikka kelpaa. ehdotteleppas aikaa ja paikkaa niin koitetaan saada jotain päivää ja paikkaa lukkoon.
Miia
900l+720l+160l
piiu
Member
Member

Voisimpa tässä heittää heti ekana sellasta, että mikäli joku muukin olis tuonne TAS:an kirpparille lähös, niin kimppakyytiä olis tarjolla. Ite nimittäin oon lähös ja jokunen henki tuonne autoon mahtuis.
piiu
Member
Member

No niin palataampa tähän aiheeseen. Eli eipä tämä asia muutoin suttaannu kuin päivämäärä lukkoon lyömällä, muutoin ei aikaa löydy ikinä. Siispä seutukunnan (ja sinne päin ) akvaristit huomio: Tapaaminen 28.3.2009. Tarkempi aika ja paikka varmentuu. Paikkaehdotuksia ja ilmottautumisia sais laittaa yv:llä. Jos ei muita ehdotuksia tule, on tapaaminen allekirjoittaneen kotona.
kantta relli
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja kantta relli »

Tapaamista yritettiin piiun luona 28.3. Paikalla ei ollut kuin minä, piiun lisäksi. Olisiko lumimyräkkä ollut yksi syy?

Ilmoituksia, jossa on tavoiteltu akvaarioharrastajia on ollut pariltakin taholta akvaarioliikkeiden ilmoitustauluilla, mutta vielä ei ole mitään enempää tapahtunut vaikka asiasta kiinnostuneita selvästi on.

Ilmoitelkaa itsestänne! Meille mahtuu vaikka isompiki porukka vaihtamaan ajatuksia ja kokemuksia akvaarioharrastuksesta.
mayam
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mayam »

Allekirjoittaneen piti saapua paikalle, mutta massiivinen sairasloma-aalto työpaikalla muutti suunnitelmia melkeinpä koko viikon suhteen. Edelleen olen hengessä mukana, ja oikeasti koitan saapua paikalle, mikäli jotain tapaamisentyylistä suunnitellaan vielä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”