Iso ja rauhallinen ahven 480l altaaseen
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Iso ja rauhallinen ahven 480l altaaseen
ja sille kavereita? sitruunat on pakko unohtaa vaikka niistä kovasti tykkäisin 

454l ahven + 3 koiraa
Re: iso ja rauhallinen ahven 480l altaaseen
Miksi sitruunat unohdukseen?
Olen ongelmitta pitänyt sitruunoita 360l:n altaassa muiden kalojen kanssa. Ja vaikka lisääntyivätkin oli elo silti ihan rauhaisaa. Mittaa kaloilla oli pitkälti päälle 30cm.
Olen ongelmitta pitänyt sitruunoita 360l:n altaassa muiden kalojen kanssa. Ja vaikka lisääntyivätkin oli elo silti ihan rauhaisaa. Mittaa kaloilla oli pitkälti päälle 30cm.
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Mies
Ahtaalta äkkiseltään kuulostaa. Mitkä tuon altaan mitat olivat?
Miten voit syödä kalapuikkoja, sekä harrastaa puikkokaloja?
-
- Junior Member
eli mitä kaloja sulla oli nuitten sitrunoitten kans?
454l ahven + 3 koiraa
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
sitruunat ovat yksilöitä. minulla vasta n. 15cm mutta ei juuri muita ajele, vaikka paljon muita ahvenoita samassa -isossa- purkissa. jos joskus innostuu, herra hehkusuu joka (vielä) isompi, tylyttää heti..
eli, sitruunani on rauhallinen kasvuikäinen.. samassa nyt haarniskamonneja, hehkusuupariskunta, 2xpunatimanttikirjoahvenpoikaspariskunta..
harlekiineja, eri barbeja ja texasinkirjoahven. sitruuna kasvaa kovaa vauhtia, mutta vielä on ollut kiltisti..

"I´ve been in my mind, it´s such a fine line that keeps me searching for a heart of gold.." 720L+ 540L isoja ja pieniä kaloja...
Onpa jätkällä käynyt säkä... Tuolle sitruunalle suositetaan reilusti yli 500 litraista pyttyä, eikä isoimman egon omaavat mahdu muiden kalojen kanssa reiluun viiteensataan litraankaan...Teemu Salonen kirjoitti:Miksi sitruunat unohdukseen?
Suolaista, mutta niin makeaa...
Re: Iso ja rauhallinen ahven 480l altaaseen
Mullahan tunnetusti on kaikki päinvastoin kuin muilla:)
-
- Junior Member
Re: Iso ja rauhallinen ahven 480l altaaseen
Kiitos vastauksista, eli kyllä net sitruunat tulee tähän altaaseen. kiitos vastanneille. toivottavasti löytyy poikasinna? jos jollain on niin yv:tä voi laittaa tulemaan...
454l ahven + 3 koiraa