Hunajarihmakala & taistelukala samaan?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Hunajarihmakala & taistelukala samaan?
Eli akva on 100l ja siellä asustaa tällä hetkellä sukarapuja jonkin verran. Ajattelin hankkia kalastoa hiukan tähän akvaan ja mietin taistelukala koirasta ja hunajarihmakala paria (u+n). Tuleeko ruumiita jos taistelukalan ja hunajarihmakalan laittaa samaan?
100l Aasialaiset lajit
160l seka-akvaario
160l seka-akvaario
Re: Hunajarihmakala & taistelukala samaan?
^Voi olla että rihmakala-urokselle ja taistolle tulee erimielisyyksiä tai sitten ei. itse en ole ajatellut kokeilla 

Tiedän pari joilla on ollut samassa altaassa ilman ongelmia. Tosin allas ollut isompi.
-
- Starting Member
okei, kiitos vastauksista
Pitänee vielä kysäistä vähän akvaariokauppiaalta asiaa 

100l Aasialaiset lajit
160l seka-akvaario
160l seka-akvaario
Tuo on kysymys johon ei ole absoluuttista totuutta, riippuu yksilöistäkin. Kokeilu on ainoa tapa saada selville.Maipsu kirjoitti:okei, kiitos vastauksistaPitänee vielä kysäistä vähän akvaariokauppiaalta asiaa
Itse olen ainakin huomannut ettei ne akvaariokaupan henkilötkään pysty kaikkeen vastaamaan "oikein" vaikka kovin vakuuttavasti asiansa aina esittävätkin. Kalatkin on yksilöitä ja siksi on mahdoton sanoa mitään täysin vedenpitävästi.
240 l riutta, joulukuusta 2014 alkaen
-
- Katalysaattori
- Viesti:
Siinä onkin löytö kauppiaaksi jos sanoo niin kuin asia on, eli että takeita ei ole että tulevat 100-litraisessa toimeen keskenään.Maipsu kirjoitti:Pitänee vielä kysäistä vähän akvaariokauppiaalta asiaa
-
- Starting Member
Joo kävin akvakaupassa niitä kattelemassa ja päätin että otan vain hunajarihmakalat enkä taistelukalaa =)timo1976 kirjoitti:Tuo on kysymys johon ei ole absoluuttista totuutta, riippuu yksilöistäkin. Kokeilu on ainoa tapa saada selville.Maipsu kirjoitti:okei, kiitos vastauksistaPitänee vielä kysäistä vähän akvaariokauppiaalta asiaa
Itse olen ainakin huomannut ettei ne akvaariokaupan henkilötkään pysty kaikkeen vastaamaan "oikein" vaikka kovin vakuuttavasti asiansa aina esittävätkin. Kalatkin on yksilöitä ja siksi on mahdoton sanoa mitään täysin vedenpitävästi.
100l Aasialaiset lajit
160l seka-akvaario
160l seka-akvaario