Hunajarihmakala & taistelukala samaan?

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Maipsu
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Hunajarihmakala & taistelukala samaan?

Viesti Kirjoittaja Maipsu »

Eli akva on 100l ja siellä asustaa tällä hetkellä sukarapuja jonkin verran. Ajattelin hankkia kalastoa hiukan tähän akvaan ja mietin taistelukala koirasta ja hunajarihmakala paria (u+n). Tuleeko ruumiita jos taistelukalan ja hunajarihmakalan laittaa samaan?
100l Aasialaiset lajit
160l seka-akvaario
amar
Junior Member
Junior Member

Re: Hunajarihmakala & taistelukala samaan?

Viesti Kirjoittaja amar »

^Voi olla että rihmakala-urokselle ja taistolle tulee erimielisyyksiä tai sitten ei. itse en ole ajatellut kokeilla :)
fix
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja fix »

Tiedän pari joilla on ollut samassa altaassa ilman ongelmia. Tosin allas ollut isompi.
Maipsu
Starting Member
Starting Member

okei, kiitos vastauksista :) Pitänee vielä kysäistä vähän akvaariokauppiaalta asiaa :)
100l Aasialaiset lajit
160l seka-akvaario
timo1976
Member
Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja timo1976 »

Maipsu kirjoitti:okei, kiitos vastauksista :) Pitänee vielä kysäistä vähän akvaariokauppiaalta asiaa :)
Tuo on kysymys johon ei ole absoluuttista totuutta, riippuu yksilöistäkin. Kokeilu on ainoa tapa saada selville.
Itse olen ainakin huomannut ettei ne akvaariokaupan henkilötkään pysty kaikkeen vastaamaan "oikein" vaikka kovin vakuuttavasti asiansa aina esittävätkin. Kalatkin on yksilöitä ja siksi on mahdoton sanoa mitään täysin vedenpitävästi.
240 l riutta, joulukuusta 2014 alkaen
millia
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja millia »

Maipsu kirjoitti:Pitänee vielä kysäistä vähän akvaariokauppiaalta asiaa :)
Siinä onkin löytö kauppiaaksi jos sanoo niin kuin asia on, eli että takeita ei ole että tulevat 100-litraisessa toimeen keskenään.
Maipsu
Starting Member
Starting Member

timo1976 kirjoitti:
Maipsu kirjoitti:okei, kiitos vastauksista :) Pitänee vielä kysäistä vähän akvaariokauppiaalta asiaa :)
Tuo on kysymys johon ei ole absoluuttista totuutta, riippuu yksilöistäkin. Kokeilu on ainoa tapa saada selville.
Itse olen ainakin huomannut ettei ne akvaariokaupan henkilötkään pysty kaikkeen vastaamaan "oikein" vaikka kovin vakuuttavasti asiansa aina esittävätkin. Kalatkin on yksilöitä ja siksi on mahdoton sanoa mitään täysin vedenpitävästi.
Joo kävin akvakaupassa niitä kattelemassa ja päätin että otan vain hunajarihmakalat enkä taistelukalaa =)
100l Aasialaiset lajit
160l seka-akvaario
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”