Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
[NeO]
Junior Member
Junior Member
Viestit: 171
Liittynyt: 18:12, 25.10.2008
Akvaarioseurat: Tas
Sukupuoli: Nainen

Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?

Viesti Kirjoittaja [NeO] »

Kenellä olisi kokemusta tuosta TetraTec EasyCrystal suodattimesta? [;)] Tarvitsisin tehokkaamman koska tuntuu että omani ei ime kakkoja oikein hyvin, tai siis kakkoja näkyy SELVÄSTI hiekan päällä. Olen siis nyt kallistunut tuon edellämainitsemani suodattimen puoleen? :mrgreen:

Minulla on nyt siis Fluval 2 plus tuli akvaarion mukana kun ostin ( 63L )
jossuh
Starting Member
Starting Member
Viestit: 43
Liittynyt: 15:04, 11.03.2008
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Perho

Re: Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?

Viesti Kirjoittaja jossuh »

Mulla on Fluval 2 plus 89 litrasessa. :'D Ihan hyvin toimii, tosin aika usein pitää putsata..
pöö
[NeO]
Junior Member
Junior Member
Viestit: 171
Liittynyt: 18:12, 25.10.2008
Akvaarioseurat: Tas
Sukupuoli: Nainen

Re: Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?

Viesti Kirjoittaja [NeO] »

Minulla ei kyllä hyvin kakkoja putsaa :"D
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja

Re: Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?

Viesti Kirjoittaja Hedelmiina »

vanha ketju näköjään mutta haulla löysin.. Mulle tuli tetra aqua art nano 30l Saksasta viime viikolla (ja täysin ehjänä :) oli hyvin pakattu) siinä on mukana tuo teratec easycrystal-suodatin.. Näyttää ja tuntuu tosi tehottomalta viertauksen suhteen.. Onko siis näin? Onko joku käyttänyt pitempäänkin ko. Suodatinta?
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja

Re: Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?

Viesti Kirjoittaja Hedelmiina »

Siis ei hyvää päivää sentään tätä suodatinta! Joko mä oon asentanu ton väärin tai sit se vaan on niin tehoton, ku miltä näyttääkin! Ehdottakaahan hyvää tehokasta suodatinta 30 l nanoon....!

Oon kattonu nyt JBL;n unibloc cristal profi i60, Eheim AquaBall 45:Sta tai Eheim aquacorner 60 - suodattimia. Kannattaskos vaihtaa johonkin näistä? kokemuksia onko kellään?
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
MrBrett
Senior Member
Senior Member
Viestit: 765
Liittynyt: 21:21, 22.08.2009
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?

Viesti Kirjoittaja MrBrett »

Itsellä 25 litran nanossa Dolphin KF-150, ja erittäin hyvin on toiminut. Halpakin vielä kuin mikä.
http://www.tuchosoft.net/akv/tuotteet/tuote.php?id=337

Mielestäni "normaalit" pienet sisäsuodattimet kuten esim. tuo pienin Aqua ball ovat fyysisesti nanoon aivan liian suuria.
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja

Re: Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?

Viesti Kirjoittaja Hedelmiina »

MrBrett kirjoitti:Itsellä 25 litran nanossa Dolphin KF-150, ja erittäin hyvin on toiminut. Halpakin vielä kuin mikä.
http://www.tuchosoft.net/akv/tuotteet/tuote.php?id=337

Mielestäni "normaalit" pienet sisäsuodattimet kuten esim. tuo pienin Aqua ball ovat fyysisesti nanoon aivan liian suuria.
kiitokset vinkeistä ja mulle uusien nettisivujen osoitteesta :) Ja tosiaan, ku mulla ei oo ollu noita pieniä suodattimia juurikaan eikä nanoa aikasemmi ni en niiden "oikeista käytännön" toimivuuksista tiedä mitään.
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
MrBrett
Senior Member
Senior Member
Viestit: 765
Liittynyt: 21:21, 22.08.2009
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?

Viesti Kirjoittaja MrBrett »

Dennerlen pienet (nano) kulmasuodattimet ovat todella sopivia ja nanoihin tarkoitettuja, mutta niitä ei taida saada Suomesta lainkaan, vaan menisi tilaushommiksi. http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/n ... 3XVG0G7Jf9
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja

Re: Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?

Viesti Kirjoittaja Hedelmiina »

MrBrett kirjoitti:Dennerlen pienet (nano) kulmasuodattimet ovat todella sopivia ja nanoihin tarkoitettuja, mutta niitä ei taida saada Suomesta lainkaan, vaan menisi tilaushommiksi. http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/n ... 3XVG0G7Jf9
okey, täytyypä käydä läpi nuokin suodattimet aquaristikista, tilasin tuon mun nanonkin sieltä ja muuta sälää.. En vaan tajunnu, et sen oma suodatin on noin kehno.
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”