Minulla on nyt siis Fluval 2 plus tuli akvaarion mukana kun ostin ( 63L )
Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?
Valvoja: Moderaattorit
Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?
Kenellä olisi kokemusta tuosta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?
Tarvitsisin tehokkaamman koska tuntuu että omani ei ime kakkoja oikein hyvin, tai siis kakkoja näkyy SELVÄSTI hiekan päällä. Olen siis nyt kallistunut tuon edellämainitsemani suodattimen puoleen? 
Minulla on nyt siis Fluval 2 plus tuli akvaarion mukana kun ostin ( 63L )
Minulla on nyt siis Fluval 2 plus tuli akvaarion mukana kun ostin ( 63L )
-
jossuh
- Starting Member

- Viestit: 43
- Liittynyt: 15:04, 11.03.2008
- Sukupuoli: Nainen
- Paikkakunta: Perho
Re: Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?
Mulla on Fluval 2 plus 89 litrasessa. :'D Ihan hyvin toimii, tosin aika usein pitää putsata..
pöö
Re: Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?
Minulla ei kyllä hyvin kakkoja putsaa :"D
-
Hedelmiina
- Advanced Member

- Viestit: 1291
- Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
- Sukupuoli: Nainen
- Paikkakunta: Lohja
Re: Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?
vanha ketju näköjään mutta haulla löysin.. Mulle tuli tetra aqua art nano 30l Saksasta viime viikolla (ja täysin ehjänä
oli hyvin pakattu) siinä on mukana tuo teratec easycrystal-suodatin.. Näyttää ja tuntuu tosi tehottomalta viertauksen suhteen.. Onko siis näin? Onko joku käyttänyt pitempäänkin ko. Suodatinta?
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
-
Hedelmiina
- Advanced Member

- Viestit: 1291
- Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
- Sukupuoli: Nainen
- Paikkakunta: Lohja
Re: Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?
Siis ei hyvää päivää sentään tätä suodatinta! Joko mä oon asentanu ton väärin tai sit se vaan on niin tehoton, ku miltä näyttääkin! Ehdottakaahan hyvää tehokasta suodatinta 30 l nanoon....!
Oon kattonu nyt JBL;n unibloc cristal profi i60, Eheim AquaBall 45:Sta tai Eheim aquacorner 60 - suodattimia. Kannattaskos vaihtaa johonkin näistä? kokemuksia onko kellään?
Oon kattonu nyt JBL;n unibloc cristal profi i60, Eheim AquaBall 45:Sta tai Eheim aquacorner 60 - suodattimia. Kannattaskos vaihtaa johonkin näistä? kokemuksia onko kellään?
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
Re: Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?
Itsellä 25 litran nanossa Dolphin KF-150, ja erittäin hyvin on toiminut. Halpakin vielä kuin mikä.
http://www.tuchosoft.net/akv/tuotteet/tuote.php?id=337
Mielestäni "normaalit" pienet sisäsuodattimet kuten esim. tuo pienin Aqua ball ovat fyysisesti nanoon aivan liian suuria.
http://www.tuchosoft.net/akv/tuotteet/tuote.php?id=337
Mielestäni "normaalit" pienet sisäsuodattimet kuten esim. tuo pienin Aqua ball ovat fyysisesti nanoon aivan liian suuria.
190l,180l,72l
http://sites.google.com/site/myaquaworld/home
http://sites.google.com/site/myaquaworld/home
-
Hedelmiina
- Advanced Member

- Viestit: 1291
- Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
- Sukupuoli: Nainen
- Paikkakunta: Lohja
Re: Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?
kiitokset vinkeistä ja mulle uusien nettisivujen osoitteestaMrBrett kirjoitti:Itsellä 25 litran nanossa Dolphin KF-150, ja erittäin hyvin on toiminut. Halpakin vielä kuin mikä.
http://www.tuchosoft.net/akv/tuotteet/tuote.php?id=337
Mielestäni "normaalit" pienet sisäsuodattimet kuten esim. tuo pienin Aqua ball ovat fyysisesti nanoon aivan liian suuria.
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
Re: Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?
Dennerlen pienet (nano) kulmasuodattimet ovat todella sopivia ja nanoihin tarkoitettuja, mutta niitä ei taida saada Suomesta lainkaan, vaan menisi tilaushommiksi. http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/n ... 3XVG0G7Jf9
190l,180l,72l
http://sites.google.com/site/myaquaworld/home
http://sites.google.com/site/myaquaworld/home
-
Hedelmiina
- Advanced Member

- Viestit: 1291
- Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
- Sukupuoli: Nainen
- Paikkakunta: Lohja
Re: Onko kokemusta TetraTec EasyCrystal suodattimesta?
okey, täytyypä käydä läpi nuokin suodattimet aquaristikista, tilasin tuon mun nanonkin sieltä ja muuta sälää.. En vaan tajunnu, et sen oma suodatin on noin kehno.MrBrett kirjoitti:Dennerlen pienet (nano) kulmasuodattimet ovat todella sopivia ja nanoihin tarkoitettuja, mutta niitä ei taida saada Suomesta lainkaan, vaan menisi tilaushommiksi. http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/n ... 3XVG0G7Jf9
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.

