Seuraavaa kertaa taas odottaessa

Valvoja: Moderaattorit
Eeh heh hee, salli mun hymyillä ääneenpikkulehtikala+ kirjoitti:Hei! Ostin Akvaarioliike Kurjesta viikko sitten ne 3 pikkulehtikalaa lisää, josta puhuin vähä aikaa sitten eli nyt minulla on 6 kpl luonnosta pyydystettyä pikkulehtikalaa. Toivottavasti nyt syntyisi kutupari. Minua ärsyttää kylläkin se, että uudet pikkulehtikalat piileskelevät jättiläismiekkakasvin takana todella paljon ja tulevat kaikki kunnolla esiin vain silloin kun on ruoka-aika, ja jos tulen altaan eteen kaikki pikkulehtikalat katoavat näkyvistä, että ne on hyvin arkoja, mutta vaikuttaisiko se, että ne on luonnosta pyydystettyjä kuten ne minun edellisetkin pikkulehtikalat .Mikä voisi olla vikana vai kestääkö tottuminen yli viikon?
![]()
T: Pikkulehtikala+
Mie olen laiska laskemaantapiopa kirjoitti:Siitä voipi laskeskella.
Tuleeko sille nimeksi sitten AinoRetuliini kirjoitti:Olin näkevinäni silloin alussa, että kaksi poikasta olisi kuoriutunut, mutta sittemmin en niitä nähnyt ja luulin, että turhaan on ilmastimet päällä "tyhjässä" akvaariossa. Tänään näin kuitenkin yhden poikasen siellä ja heitin samantien artemiaa altaaseen. Hyvin näyttää ruoka maistuvan! Taitaa olla vain vaikea yrittää pitää elossa yhtä ainoaa poikasta, mutta toivotaan parasta.
Kahta ainokaista hoivataan tuhdisti 22l boksissa.@ruusu kirjoitti:Mitenkäs muilla menee kasvatushommelit?
Aika näytti, että vanhemmat hoitivat kutuaan ... ja pistelivät sen poskeensa pallero kerrallaanJohis kirjoitti:Aika siis näyttää, kasvaako täällä kohta parvi pikkuisia vai saavatko muut akvan asukkaan maittavan yöpalan kutupalleroista
Voi olla hyvinkin korkea mahdollisuus, että sulla on minun poikasia altaassasi. Eli alunperin kai Marilta ostamasi kalat kutivat, ja veit poikasia Marille. Minä ostin siitä porukasta omani, jotka kutivat, ja vein poikasia Marille. Josta sinä nyt taisit ostaa omasi. Pienet on meillä piiritJohis kirjoitti:Nyt 200-litraisessa akvassani asustaa siis 6 pikkulehtikalan parvi. Käsitin, että nämä uudet kalat ovat omien kalojeni poikasten tekeleitä, joten minulla taitaa täällä nyt asustaa isoäiti lapsenlapsineen
Näin minäkin ymmärsin asian olevanAdrianna kirjoitti:mahdollisuus, että sulla on minun poikasia altaassasi. Eli alunperin kai Marilta ostamasi kalat kutivat, ja veit poikasia Marille. Minä ostin siitä porukasta omani, jotka kutivat, ja vein poikasia Marille. Josta sinä nyt taisit ostaa omasi. Pienet on meillä piirit!