Minä haluisin sellaisen jolla olisi hieno kukka.
Ja mikä ei tarttisi lannoitusta

Valvoja: Moderaattorit
Easy carbo ei ole yleislannoite vaan nestemäistä hiiltä. Ei siis sisällä mitään ravinteita. Easy lifellä on kyllä nestemäinen lannoitekin nimeltä pro fito. Lumpeet ja miekat tarvitsevat pääasiassa pohjalannoitetta (tabletteja tai kuulia) ja niitä ei tarvitse usein lisäillä eli niiden lannoitus on kyllä helppoa.valtteri1611 kirjoitti: Lannoitus ei ole mikään vaikea homma, jopa minä osaan senEsim.Easylifen Easy carbo on tehokas ja suhtkoht halpa yleislannoite.
Akvaariossa käytetyistä kasveista omaan silmään eniten voikukkaa muistuttaa suolapunka (Samolus valerandi). Toisaalta ainakin itsellä se on parhaiten kasvanut kukkaruukussa pinnan yläpuolella. Upoksissa tuntuisi vain sinnittelevän elossa. Eli ei voi varauksetta suositella. Ehkä kandee hommata jostain joku akvaariokasveja sisältävä kirja, etsiä sieltä silmää miellyttävä ja miettiä sitten riittääkö mielenkiinto ja rahkeet laittaa olot sopiviksi kyseiselle lajille.Fisu-Hixu kirjoitti:Onko jossain olemassa tai myynnissä sellaista voikukan näköistä akvaario kasvia, millä olisi leveät lehdet ja paksu kukkavana ja hieno kukka.
Minä haluisin sellaisen jolla olisi hieno kukka.
Ja mikä ei tarttisi lannoitusta