Tällä hetkellä on banjo kadoksissa, kuukauden ollut.. Ja onnistuneesti syytän itseäni ja olen melko varma siitä että olen onnistunut tappamaan sen.

Alkuun banjomonni hieman piilotteli, mutta sen piilopaikka oli aina sama, josta sen huomasi. Sen jälkeen kaveri alkoi tulla säännöllisesti syömään päivittäin. Mutta sitten minä onneton tein suurempaa kasvien siirtämisoperaatiota ja siirsin banjon hännästä altaan toiseen päähän, jotten vain murskaisi hiekassa lymyävää kalaa kasveja istutellessani. Siirtyessäni vekslaamaan kasveja altaan toiseen päähän en enää muistanut sinne laittamaani banjoa, joten en varonut yhtään kuinka kasveja hiekkaan tungin. Pelkään siis huomaamattani murskanneen banjoni.. Olen hieman yrittänyt kalaa etsiäkin, mutta pohjaa kädellä naaratessa tulee vastaan vain saviturvekuulia, joita ylöäs nostaessa pöllähtää niin ikävästi että lopetin etsinnät.
Muiden banjo-tarinat antoivat hieman toivoa että ehkä se vielä on siellä jossain hiekassa piilossa, täytyy odotella ja toivoa.