viherkala.com
Valvoja: Moderaattorit
viherkala.com
Onkos kellään kokemuksia viherkala.com verkkokaupasta ?
Re: viherkala.com
Olen tilannut muutamia kertoja. Ei valitettavaa ja paketit on tulleet nopeasti
. Eläviä en ole kyllä ostanut.

"Olisinpa tikka! Saisin elantoni hakkaamalla päätä puuhun."
matkahuoltoa vissiin pääasiassa käyttävät vai saako asiakas itse valita kuljetusliikkeen ?
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: JAS
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Lienee tuo viherkala.com tarkoittanut viherkala.fi verkkosivuja?
Toimitusehdoissa lukee toimitustapoina posti ja matkahuolto. Elävä toimitetaan poikkeuksetta matkahuollon pikarahtina ja tietääkseni pienet tarvikelähetykset postilla. Käsittääkseni painavammat lähetykset kulkevat matkahuollolla ja akvaariot maahantuojan käyttämällä rahtipalvelulla.
Toimitusehdoissa lukee toimitustapoina posti ja matkahuolto. Elävä toimitetaan poikkeuksetta matkahuollon pikarahtina ja tietääkseni pienet tarvikelähetykset postilla. Käsittääkseni painavammat lähetykset kulkevat matkahuollolla ja akvaariot maahantuojan käyttämällä rahtipalvelulla.
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Muuten ihan hyvä kauppa, mutta joka kerta kasveja tilatessani tuli ilmoitus ettei kaikkia tilaamiani kasveja ole heillä saatavilla.
Akvarismia 1992-2014
Minä olen tilannut myös elävää ja perille ovat tulleet matkahuollon kyydissä hyvässä kunnossa. Suosittelen kyllä. 

-
- Starting Member
- Viesti:
Minä olen myös sieltä tilannut, hienosti ovat tulleet kalat ja kasvit perille. Eli ei mitään valittamista. 

-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: TAS
tilattiin kaverin kanssa tuolta kaloja ja kasveja sekä ruokaa,nopeasti tulivat ja ihan tyytyväisiä oltiin koko tilaukseen, labyrinttikaloja piti toki lääkitä kidusloisiin mutta kaikki muut oli ok. Tilaan varmasti toistekin 

-Aivot ovat ihmeellinen elin. Ne alkavat toimia kun nouset aamulla eivätkä lakkaa ennen kuin pääset työpaikalle..-