armeliniMarjuska kirjoitti: Outi
Viktor
Deicide
PiaF
JPuranen
Jepajee
nalle
waterwoman
konsin
olaste
satuk
pietu
lendu
Aallotar
SirpaN
jollyroger
syko
pcm
Valvoja: Moderaattorit
armeliniMarjuska kirjoitti: Outi
Viktor
Deicide
PiaF
JPuranen
Jepajee
nalle
waterwoman
konsin
olaste
satuk
pietu
lendu
Aallotar
SirpaN
jollyroger
syko
satuknepis76 kirjoitti:rain-
wildeast
M & P
Pullahiiri
Midi
Virtis
jimikkon
pia_k
jjantti
elisa83
sinimarttonennepis76 kirjoitti:rain-
wildeast
M & P
Pullahiiri
Midi
Virtis
jimikkon
pia_k
jjantti
elisa83
satuk
Jan76
Poppelinepis76 kirjoitti:rain-
wildeast
M & P
Pullahiiri
Midi
Virtis
jimikkon
pia_k
jjantti
elisa83
satuk
Jan76
sinimarttonen
Le Tigre
Jacke
onlyer
Suurkiitokset myös nepis76:lle!kirjoplaty kirjoitti:Kiitokset:
-Jag73
-kijutu
-molly87
kirjoplatynepis76 kirjoitti:rain-
wildeast
M & P
Pullahiiri
Midi
Virtis
jimikkon
pia_k
jjantti
elisa83
satuk
Jan76
sinimarttonen
Le Tigre
Jacke
onlyer
Poppeli
ruusu93
Kiitokset kasveista en ja Niina-03MariaH kirjoitti:Kiitokset lion king, ihanat pienet sinineot uiskentelee tyytyväisenä uusien kavereiden kanssa. Kasvit myös on saaneet uudet ympäristöt.MariaH kirjoitti:No se altaanostaja olin minä![]()
Niin sujui hyvin minunkin mielestäni! Kiitos vaan millia!
Laitanpa tässä kiitokseni kolmelle muullekin altaanmyyjälle, joilta olen ostanut käytetyt mutta hyvät altaat . Eli kiitos en 64-litraisesta altaasta ja pikkuisista ompuista (joista nyt on jo kasvanut ISOJA), kiitos coffy 200-litraisesta kaikkine sisuksineen ja kiitos myös 55-litraisesta altaasta hänelle, jonka nimimerkkiä en valitettavasti muista.
vallumaaritnepis76 kirjoitti:rain-
wildeast
M & P
Pullahiiri
Midi
Virtis
jimikkon
pia_k
jjantti
elisa83
satuk
Jan76
sinimarttonen
Le Tigre
Jacke
onlyer
Poppeli
ruusu93
kirjoplaty
Le TigrePullahiiri kirjoitti:Jatkoa vanhaan:
Johis
Miirula
Nouhau
Kiitokset!
Mimosa X:lle kiitokset kasveista.MHS kirjoitti:Deicidelle kiitokset, hyviä vinkkejä tuli kaupanpäällisinä.
millialle kiitos kasveista ja ompuistaMariaH kirjoitti:Kiitokset kasveista en ja Niina-03MariaH kirjoitti:Kiitokset lion king, ihanat pienet sinineot uiskentelee tyytyväisenä uusien kavereiden kanssa. Kasvit myös on saaneet uudet ympäristöt.MariaH kirjoitti:No se altaanostaja olin minä![]()
Niin sujui hyvin minunkin mielestäni! Kiitos vaan millia!
Laitanpa tässä kiitokseni kolmelle muullekin altaanmyyjälle, joilta olen ostanut käytetyt mutta hyvät altaat . Eli kiitos en 64-litraisesta altaasta ja pikkuisista ompuista (joista nyt on jo kasvanut ISOJA), kiitos coffy 200-litraisesta kaikkine sisuksineen ja kiitos myös 55-litraisesta altaasta hänelle, jonka nimimerkkiä en valitettavasti muista.
Lisään iloisena hymyillen listaan Armelinin.Nantsu kirjoitti:Isot kiitokset seuraaville:
Condevil
Jjantti
Tindra