Riikinkukon sulka akvaarioon?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Riikinkukon sulka akvaarioon?
Elikäs voisikohan ikivanhan jostain vappunaamarista irronneen riikinkukon sulan laittaa akvaarioon? Voisi olla aika hauskan näköinen 

Akvarismia 1992-2014
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Mies
Re: Riikinkukon sulka akvaarioon?
Pakko sanoa, hassuin ja omituisin ajatus koskaan mitä olen kuullut että joku haluaisi laittaa omaan akvaarioonsa
Veikkaan ettei siitä mitää pahaa olisi vedellä, ainakaan siihen asti kun se alkaisi pehmentymään/mätänemään akvaarioon.
Hmmmm...en ehkä itse laittaisi![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

Veikkaan ettei siitä mitää pahaa olisi vedellä, ainakaan siihen asti kun se alkaisi pehmentymään/mätänemään akvaarioon.
Hmmmm...en ehkä itse laittaisi
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Ja jos laitat, niin muista laittaa kuvaa näytille 

-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
Se sulka ei kyllä varmaan kauaa sulan muodossa siellä pysy. Mäkin haluan kuvan jos nyt jotain tuollaista teet.
Minizoohon kuuluu: maakonnat Heppu ja Pepsi, chilen tarantula Vauva, jättijauhis Ytyvä ja altaat 42l (sukarapula), 160l (sekalaista) ja 317l (sekalaista).
Sulka vois olla hienon näköinen myös lasin taakse asetettuna. Jos sulla ei ole taustapaperi liimattu lasiin kiinni niin testaa ihmeessä sulkaa taustalle ja laita meille kuva. Mua kiinnostaa tietää minkä näköinen tuollainen iso kimaltava sulka olis vedenalaisesa maailmassa.
-
- Advanced Member
- Viesti:
Tuohan voisi olla ihan hyvä idea kokeilla, mulla ei ole missään altaassa taustapaperit liimattu kiinni, eli mihin vaan altaaseen onnistuu kokeilla.
Akvarismia 1992-2014
akvaariossa ei ole varmaan kivan näköinen, kokeile kastella sitä hanan alla ja testaa mitä tapahtuu.. niinku aikasemin oli jo sanottu, kannattaa laittaa sinne taustapaperin taakke, jos laitat nii laita kuvia! Hauska idea
en oo ikin kuullu et joku olis keksiny tollasta.. 

84l rapularasborala,40l vauvanaario +nelivarvaskilpikonna ja akaattikotiloita
-
- Advanced Member
- Viesti:
Tässä -kehnohko- kuva sulasta taustapaperin ja takalasin välissä. Näyttää kyllä melkein kuin sulka olisi itse akvaariossa kun taustapaperi meni hieman kuprulle sen sulan takaa. Harmi ettei tää itse kuva oikein onnistunut, ehkä pitää vielä joskus yrittää napata parempi kuva...

Akvarismia 1992-2014
Saattaa kalat pelästyä tuota ilmestystä...
-
- Elite Member
Tuohan on ihan kivan näkönen tuo sulka tuossa akvaariossa. 

-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
Paljon hauskemman näköinen kuin mitä ensin tuli mieleen. Ehkä johtuu siitä että mietin ensin miltä näyttäisi mun omissa akvaarioissa ja niihin ei vaan sopisi (tuskin kasvien takaa näkyisi). Hienon näköinen taistelukala muuten! ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Minizoohon kuuluu: maakonnat Heppu ja Pepsi, chilen tarantula Vauva, jättijauhis Ytyvä ja altaat 42l (sukarapula), 160l (sekalaista) ja 317l (sekalaista).
-
- Advanced Member
- Viesti:
No Frost-taisto ei ainakaan ole moksiskaan, ei ole tippaakaan kiinnittänyt siihen huomiota.vanha kirjoitti:Saattaa kalat pelästyä tuota ilmestystä...
Akvarismia 1992-2014