Väärä kala

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Kala paletti
Starting Member
Starting Member
Akvaarioseurat: -
Sukupuoli: Nainen

Väärä kala

Viesti Kirjoittaja Kala paletti »

Akvaariokaupasta myytin meille vääriä kaloja sanottiin että puna-aaveita. Netissä kun tänään ihmettelin. Katoin että nehän on ruusutetroja! Myyjä tainnu sekottaa kalat keskenään. Kun olin varmistanut asian niin tulinpa tänne kyselemään onko muille sattunut samanlaista?
marinum
Advanced Member
Advanced Member

Re: Väärä kala...

Viesti Kirjoittaja marinum »

Maksoitko niistä myös tuon 4 euroa kpl, ruusutetrat on 3 euroa?:
http://www.viherkala.fi/catalog/index.p ... =3a&page=1
Puuttuuko niiltä varmasti tuo musta kylkitäplä?
MYYDÄÄN LEHTIKALOJA JA 80x50x50 eli 200 L KULTAKEHYSAKVAARIO
Kala paletti
Starting Member
Starting Member
Akvaarioseurat: -

Re: Väärä kala

Viesti Kirjoittaja Kala paletti »

En oikein muista ...kaippa?
Ja puuttu se...Sitähän määkin oon ihmetelly miksei oo sitä ennenkun tajusin että ne on ruusutetroja..
Lightforce
Member
Member
Akvaarioseurat: LAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lightforce »

Mä ostin kerran keltabarbeja, kotona huomasin että kuitissa luki loistobarbi. Ei siinä muuten mitään mutta kun loistobarbit maksoi hiukan enemmän kuin keltabarbit... :roll:
Sain sentään erotuksen takaisin ihan käteisenä.
340 l seura-akvaario (loistobarbit + haarniskat), 225 l siniravut, 63 l taistelukala. Mukana myös kääpiöpinserit Eeka, Numa, Jusu, Jeni ja Koru.
Lea_83
Junior Member
Junior Member
Akvaarioseurat: Porin Akvaarioseura

Viesti Kirjoittaja Lea_83 »

Mä ostin keltakääpiöahven nimellä olleen pariskunnan. Kyselin siinä että koska tuon uroksen väri muuttuu sinertäväks.myyjä sano että sitten kun on kutuvalmis. Noh otin sitten ne. Nyt kun tässä on aikaa kulunut eikä vielä ole väri muuttunut vaikka kaks kutuu on jo tehnyt,niin aloin katselemaan noita kääpiöahvenien kuvia paremmin. Selvis että nuo on loistokääpiöahvenia.
Vesiarvot sentään oli suht samat mutta tilavaatimus ei. Luojan kiitos mulla on kaks allasta.
Hypi silmille vaan. Mä puhun omasta kokemuksesta.
Jaes67
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Jaes67 »

Menimme n. 6 vuotta sitten ostamaan täällä Tampereella Akvaario ja lemmikkiliike safarista noitamonnia. Paikalla ei ollut liikkeen omistaja vaan joku apulainen. Silloin emme vielä paljoa kaloista ymmärtäneet, mutta sen verran olimme noitamonnin kuvia katselleet että vähän mietitytti kun myyjä väitti partamonnia noitamonniksi. Uskoimme kuitenkin (tai osittain päätimme että se kai on ihan sama mikä monni sinne altaaseen tulee) ja ostimme "noitamonnimme". Kotona rupesimme sitten taas katselemaan noita kuvia ja kuinkas ollakkaan, partamonnihan se oli.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”