Niin. Mulla on 200 litrainen pönttö, missä on 5 harlekiininuoliaista, 20 kirsikkabarbia, 15 rusoseepraa ja partamonni Toivo. Toisena pyttynä 25 litrainen rapula.
Nyt on kuitenkin pikkuhiljaa hiipinyt ajatus, että voiskos ravut siirtää isompaan pyttyyn? Onkos joku kalasistani sellainen, joka herkuttelisi ravuilla?
Kierteiset nuo nuoliaiset popsii parempiin suihin heti.
No ei ne mun nuoliaiset ole osoittanut minkäänlaista mielenkiintoa muita kaloja kohtaan tähän päivään mennessä ja toivottavasti ei jatkossakaan.
Lähinnä noitten rapusten kohtalo kiinnostaa, onko muilla kokemusta asiasta?
Kyllä nuoliaiset syövät sukarapuja ihan mielellään. Maistuvat ne ravut muillekin kaloille (sitä varmaan mkf:kin tarkoitti), mutta nuoliaiset pystyvät syömään isompiakin rapuja ja saattavat hävittää koko kannan aika nopeasti.
Ööh mulla taitaa olla ongelmia sisälukutaidossa.. Anteeksi.
Sitähän mkf varmasti todellakin tarkoitti, että muutkin kalaset syö rapuja.
Siis pidän ne kiltisti vain omassa pömpelissään.
Omat tiikerinuoliaset ainakin jättivät kirsikkasukaravut rauhaan. Rapupopulaatio alkoi olla jossain vaiheessa jo niin suuri, että kippasin ronskisti tiikereitten altaaseen osan ravuista ruuaksi ja varmaan osa saattoinkin mennä parempiin suihin aluksi, mutta siitä huolimatta tapauksesta on nyt vuoden verran ja edelleen tiikeriallas suorastaan tulvii sukarapuja sillä niitä on kirjaimellisesti satoja. Molemmat tuntuvat tottuneen toistensa läsnäoloon ja ravut eivät väistä enää edes tiikerinuoliasten ruokailun ajaksi vaikka ruuaksi antaisi katkaravun paloja.