Mikä hitto täällä AW:ssa on nykyään vikana kun ei lainkaan voi keskustella asioista? Osoitin vain sen itsestäänselvyyden, että hw:n suola sopii riutta-akvaarioihin - tästä kai ei kukaan järkevä ihminen voi olla eri mieltä? Miten ihmeessä saat väännetyksi kommenttini tuohon esittämääsi muotoon? Enhän mä millään muotoa sanonut, etteikö joku olisi voinut saada parempia tuloksia TM:n suolalla. Sopiiko sulle, että mä olen saanut parempia tuloksia hw:n suolalla?jafar kirjoitti:Ja tästä asiasta ei kukaan muu saa olla erimieltä? Toisinsanoen minä ja muut jotka ovat saaneet parempia tuloksia TM:llä ovat väärässä?
Vastauksena tähän leimataan idiootiksi ja valehtelijaksi: "Olisiko sinulla syynä limaan Tm suolaa käytettäessä hyvät suhteet Hw suolan kauppiaaseen vai joku muu?" Edellisessä keskustelussa vastattiin kuvailemalla minua akvaarion hoitohuoneeseen jumittuneeksi muumioksi.
Että tällaisella tasolla.
No huhhuh... mistä ****** tämä nyt tulee? Oletko sitä mieltä että mun ei pahemmin kannattaisi jatkossakaan tänne kirjoitella? Onko tämä joku leikkaa liimaa jonka laitat kaikkien viestiesi loppuun?On se hyvä että meillä täällä suomessa on edes yksi joka tietää kuinka nämä asiat oikesti toimii ja meille välillä tietoaan jakaa.
Säälittävää.