-------------------------
Yleensä kovassa vedessä muuttuvat sinisiksi.
Edit: Isot kirjaimet ja välimerkit.
-Ylläpito
Valvoja: Moderaattorit
Ennemminkin voisi kysyä, mitä eivät syö?hj60 kirjoitti:Mitä kaikkea marmoriravut syö? Mitkä menee raakana ja mitkä pitää keittää? Meidän ravut tykkää kurkusta se on herkkua.
mitenkä ne kannattaa laittaa pohjaan vai ihan pintaan kelluun painavat uppoo pohjaan ainakin luulen![]()
Kuinka pitkään eri tuotteet voi olla altaassa?
Vähän OT: Ainakin järvestä/joesta pydetyille suomalaisille tai täpläravuille maistuu rapumerrassa ihan raaka porkkana._kalamies_ kirjoitti:uskaltaako näille marmoriravuile antaa porkkanaa? ja pitääkö tuo porkkana kiehauttaa ennen kun antaa ravulle?
sen tiedän koska ravustan itsekkinZaphood kirjoitti:Vähän OT: Ainakin järvestä/joesta pydetyille suomalaisille tai täpläravuille maistuu rapumerrassa ihan raaka porkkana._kalamies_ kirjoitti:uskaltaako näille marmoriravuile antaa porkkanaa? ja pitääkö tuo porkkana kiehauttaa ennen kun antaa ravulle?
Silmälle näkymättömät loiset voinevat olla mahdollisia, mutta jos ei muuten ravun menoa haittaa, niin itse antaisin olla. Mulla on sekä marmori- että sinirapu rapsutellu itseään (suunnilleen ruopinu silmäänsä irti), sitten se on mennyt ohi. Kerran huolestuin, kun Klöpp (marmori) oli jotenkin vaisu, sitten se hitaasti kallistui kyljelleen ja oli siinä. Taisi parikin kertaa tehdä niin. En muista, vaihdoinko vettä, mutta tuolla se edelleen pöhistelee..._kalamies_ kirjoitti:Ajattelin vaan et voisko tuolla ravulla olla jokin loinen koska se myös joskus raapii itseään ja heiluttaa oikeita jalkojaan edestakaisin mutta ei ikinä vasempiaja ravun uloste on sellaista pitkää pötköä