Nyt en kyllä kerää enää yhtään mätimunaa, kuoriutukoon ja kasvakoon aikuisten altaassa jos meinaavat!

Valvoja: Moderaattorit
Partamonni syö ne viimeistään, jos muille ei maistu. Eli kutu talteen jos haluat kokeilla kasvattamista. Homeiset/valkoiset munat pitää nyppiä pois mahdollisimman tarkoin.Luumunkukka kirjoitti:Täälläkin on nyt saatu todistaa sitä "ihmetystä". Hain tiistai-iltana parven kuparimonnisia (joista osa lähtee parin kaverin kotiin, eli mulla on niitä vajaan viikon päivähoidossa 17kpl!) 6 kpl jää itselle. Meno on tosiaan makeeta ja rallia mennään pitkin ja poikin (Paitsi arkailevat vielä, kun tullaan akvaarion luokse). Tänään sitten kutua olikin kasvien lehdillä ja seinissä. Kysyisinkin, että mitkä kalat sitä mahd syö? (kalasto alhaalla allekirjoituksessa) ja tarviiko ruoan antamista jotenkin vähentää? Meinaan, että jos osa kudusta tulee syödyksi, niin maalaisjärjellä ajateltuna muuta ruokaa tarvii vähemmän...?
Tarviiko lapota useammin, jos tulee homehtuneita munia?![]()
Eka kerta täälläkin tämä asia, joten uutta opetellessa taas
selväZamY kirjoitti:Minulla on samanlainen kun tuossa ekassa kuvassa. ja jokainen poikue on pärjännyt hyvin, oli tuo väliritilä tai ei. Itse sanoisin että se on pelkkä makuaisia pitääkö sitä ritilää siinä vai ei.
Onko sulla itellä karannu sieltä väleistä?miljoonakala84 kirjoitti:No ne kuparimonnisten poikaset kyllä pääsee tuon muovilaatikon rakosista luikahtamaan pois, joten kannattaa laittaa ne sinne verkko ööh laatikkoon, tai mikä tuo nytten lieneekään.ite tein silleen kun jouduin kasvattelemaan ensimmäisiä kuparimonnisten poikasia tommosessa muovisessa lootassa, että tukin ne rakoset suodatin vanulla.
ai, no mullakin tais sitten kadotamiljoonakala84 kirjoitti:ÖÖh, joo siis tarkotin että itellä karaksivat nimen omaan sen laatikon seinissä olevista pystyraoista.