Vai voisko noita lähtee ite rakentelemaan?
Valvoja: Moderaattorit
Niin.. Lähinnä ajattelin valaisinkanteen imukupilla kiinnitettävää lamppua, joka ei osuisi veteen, ja että jos sähköt tulisi, niin ne menisi kätsästi sieltä kolosta mikä on tarkoitettu sähköjohdoille. Vaikeaa selittääZissou kirjoitti:Minkäänlaisen akvaariovalaistuksen toteuttaminen paristoilla ei ole kestävän kehityksen kannalta järkevää, ei edes kuuvalojen. Eikä edes halpaa, kun hetkessä olet tuhlannut paristoihin enemmän kuin vaikka kotimaisen nettikaupan edullisimpaan, verkkovirralla toimivaan malliin (alkaen noin 15€). Näitä kuluja laskeskeltiin jo tuolla yhdessä ketjussa, kun Osramin Dot-it leditarravalaisin tuli markkinoille.
Jos taas ajattelit johdollista mallia rakennella, niin terve itsekritiikki on tässäkin paikallaan. Riittävätkö taitoni todella sähkötöihin, joissa vedellään sähköjohtoja vesialtaaseen, jonne työnnän käteni.
kuvia?HomerXVI kirjoitti:laitoin kakspuoleisella teipillä loisteputkirunkoon sinisen neonlampun ja hyvin pelittää.
on kyllä hieno, itse voisin laittaa kanssa, mutta pitäisi tietty himmeämmällä ettei näy oikeen se kohta missä valot ovatmia28 kirjoitti:Meillä tälläiset illalla päällä. Ledi listassa 8lediä himmentimellä ja akvassa yksi upotettu eläinkaupasta ostettu...Yöllä en pidä näin kirkkaana näitä, vain kuvauksen aikana laitoin kirkkaamilleen että valokuva onnistuu paremmin
Itse samaa miltäHomerXVI kirjoitti:No kuvia ei tietysti ole kun en tiedä mistä ja miten niitä tänne liitetään mutta mulla valo ei tule monesta eri pisteestä kuin tuossa Mian ledivaloissa,vaan olen laittanut yhden lampun joka valaisee akvaarion keskikohdan enemmän ja luonnollisesti valo hajoaa himmeämmäksi päätyihin ja ehkä noin 30cnm akvaarion päädyistä jää kokonaan pimeäksi ja kun valo tulee yhdestä kohteesta niin sillä saa kyllä miekestäni tosi aidon näköisen kuun loisteen akvaarioon.
Linkitysohjeet tuolla tai jos osaat muokata kuvasta tarpeeksi pienen ja kevyen, niin voi sijoittaa suoraan viestiin kirjoituslaatikon alapuolelta Liitetiedostot-välilehdellä. Testit-osiossa voi kokeilla ensin.HomerXVI kirjoitti:No kuvia ei tietysti ole kun en tiedä mistä ja miten niitä tänne liitetään
Meilläkin on käytössä tuo akvaarioon.fi:n sininen kylmäkatodilamppu ja antaa upean, tasaisen kajaistuksen.HomerXVI kirjoitti:mulla valo ei tule monesta eri pisteestä kuin tuossa Mian ledivaloissa,vaan olen laittanut yhden lampun joka valaisee akvaarion keskikohdan enemmän ja luonnollisesti valo hajoaa himmeämmäksi päätyihin ja ehkä noin 30cnm akvaarion päädyistä jää kokonaan pimeäksi ja kun valo tulee yhdestä kohteesta niin sillä saa kyllä miekestäni tosi aidon näköisen kuun loisteen akvaarioon.
Mutta jos siis akvaarioliikkeistä saa tarkoituksenmukaisia, kosteussuojattuja kuuvaloja useamman kappaleen tuohon hintaan? Missasinko mä nyt jotainNemi1 kirjoitti:Kysyin, että olisiko tästä ei niin näppärälle näpertelijälle kuuvaloksi?
No juu, jos pitää olla täysin vastaavanlainen, niin eihän sellaista sitten ole. Vaan eipä tuokaan Sähkökalusteen lamppu näytä jalallinen oleva, vaan seinäkiinnikkeellä, jossa puolikaaren muotoinen peitelevy...Nemi1 kirjoitti:Enpä ole vastaavanlaista omalla jalalla olevaa ja varrellista akvaariokaupoista löytänyt. Osaatko neuvoa, että mistä löytäisin?
Eikös sellaisia valaisima löydy vaikka Anttilasta, luulisin.Nemi1 kirjoitti:Enpä ole vastaavanlaista omalla jalalla olevaa ja varrellista akvaariokaupoista löytänyt. Osaatko neuvoa, että mistä löytäisin?