Voit esimerkiksi avata kuvan uuteen ikkunaan (klikkaa kuvan päällä hiiren oikeaa ja avaa uusi ikkuna/välilehti)¤albiinomonninen¤ kirjoitti:Tuukkiksen kuvasta näkyy meillä vain puolet.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Valvoja: Moderaattorit
Voit esimerkiksi avata kuvan uuteen ikkunaan (klikkaa kuvan päällä hiiren oikeaa ja avaa uusi ikkuna/välilehti)¤albiinomonninen¤ kirjoitti:Tuukkiksen kuvasta näkyy meillä vain puolet.
Ei niin. Kyllä sä siitä opit...piiu kirjoitti:Eli mun ei sitte kannata vielä luopua toivostaNoopi kirjoitti:Mutta kyllä noita kuvia saa ottaa aika monta ennen kun tulee tarkka. Ja noi on mun parhaat
Vastaampa NoiR;im puolesta, että nuoliaiset ovat kääpiönuoliaisia (korjaa jos olen väärässä)!iomeron kirjoitti:Hieno kuva NoiRlla. Mukavan näköisiä noi nuoliaiset. Mitäkähän lajia ovat? Mulle ahvenet ja nuoliaiset (pääasiassa) ovat yhtä hepreaa.
Tuo akva on 450l. Lehtikaloja on yksi kutupari ja muutamia niiden jälkeläsiä... keskenkasvuisia vielä kaikki. Punaotsatonkijat on jotain ~7cm, niitä on kasvamassa 5kpl. Pohjalla on jokunen pleko (kuujuova, topaasi ja ukkopartis), joista topaasi alkaa olla jo aikuisiässä (~15cm?) ja muut on vielä ~5cm. Sitten on nuo täysikasvuiset delffiinikirjoahven pariskunta ja epämääräinen määrä kääpiönuoliaisia ~14 ehkä. Täysikasvuisia kongontetroja on joku... ~15kpl. Näistä joutuu kyllä luopumaan kunhan ahvenet kasvaa tai tulee liian ahdasta. Harmi, kauniita kaloja! Niin tai sitten hommaa toisen akvan, tai isomman... tai...ZamY kirjoitti:Tuota... Minkä kokoinen tuo sinun akvaariosi on? Kun siellä näkyi kuvissa lehtikalaa yms? Hieno akvaario on!
Anteeksi nyt kalatuntemuksessani on suuri aukko ! Mikä kala ?Tuukkis kirjoitti:...Pieni helmi.
Kiitos upeasta kommentista!Aivan mielettömän komea kuva.