Yö-Thread 00:00-06:00
Valvoja: Moderaattorit
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Mies
Re: Yö-Thread 00:00-06:00
Ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun kaipuun kaljakori kilisee... Ei kylläkään tölkit kilise... 

Miten voit syödä kalapuikkoja, sekä harrastaa puikkokaloja?
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Paluu Tapas-kekkereistä ystäväperheen luota.. melko kiva hutikka ja massu TODELLA täynnä..
Mitäpä sitä muuta näin yömyöhään.. tsemppiä vaan kaikille yötyöläisille tai muuten yökyöpeleille!

Mitäpä sitä muuta näin yömyöhään.. tsemppiä vaan kaikille yötyöläisille tai muuten yökyöpeleille!
-
- Advanced Member
- Viesti:
Täälläkin on taas yks yökyöpeli. Selkä on niin pirun kipeä taas, ettei tuu uni ollenkaan. Tässä sitten silmät ristissä litkin kahvia ja yritän saada jotain tolkkua tästä aw:stä. Tuntuu taas, ettei noi tabut auta taas yhtään...
Onneks on sentään läppäri, jotta voin sängyssä maata ja surffata netissä, kun istuminen on yhtä tuskaa...
Onneks on sentään läppäri, jotta voin sängyssä maata ja surffata netissä, kun istuminen on yhtä tuskaa...
Tupu ja 128 litraa sekametelisoppaa seuraarion muodossa
http://www.karvakasat.net
http://www.karvakasat.net
-
- Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit
Pitäs kai lähteä kampeutumaan työpaikalle kohtapuolin....
-
- Elite Member
Noh pitääpä miunkii kirjottaa jotakii tähän hommeliin, mitäkä muille yö kukkujille mahtaa kuulua tänä yönä? 

-
- Junior Member
Munkin on nyt kirjotettava tänne,kun en oo pitkään aikaan kukkunu tähän aikaan,täytyy kyllä nyt laittaa raksi seinään kun on tullu valvottua jo näinkin pitkään.
Huomenna tulee sit nukuttua taas puol päivää,et lauantai hurahtaa vaan silmissä,tai sit oon taas kasilta ylhäällä ja uni ei tuu enää. Tän työn haitta puolia tuo kun menee kuudeksi aamulla töihin ni ei sit osaa nukkua vkonloppunakaan vaikka kerranki sais kuorsata perse homeessa puoleen päivään.
haha! Mut ny meen nukkumaan,onhan sitä tullu valvottuu jo tälle yölle ihan tarpeeks! Öitä,nää unis ötököitä. (:

![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ite oon tähä aikaa aina hereillä... Menny unirytmi ihan päin p*rsettä.
7.00 Aamulla herään
16:00 pääsen pomotalosta
duuniin>>>
10:00 himaa
datausta melkee koko yö >>>
Sit parin tunnin unet ja taas sama.
7.00 Aamulla herään
16:00 pääsen pomotalosta
duuniin>>>
10:00 himaa
datausta melkee koko yö >>>
Sit parin tunnin unet ja taas sama.
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura, CorydoradinaeFinland
Vuorotyöläisen elämäkään ei aina mene ihan, niin kuin haluaisi...
Miten voit syödä kalapuikkoja, sekä harrastaa puikkokaloja?
-
- Member
Se menee just niin kuin haluaaDeicide kirjoitti:Vuorotyöläisen elämäkään ei aina mene ihan, niin kuin haluaisi...

Taas täällä yövuoroa vietetään. Onko muita onnekkaita?
Jihuu, ensimmäinen viesti Yö-threadiin! 

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: OAS veepeejii
Voi vitsi, minä bongasin tämän vasta tälle yötä ja joka yö kukun ku en saa unta... No nytpähän tietää sitten missä hengailla. 

Työn määritelmä: Sarja köyhän tekemiä pakkoliikkeitä
-
- Member
Minä en täällä muuten kuku kuin töissä ollessa....iomeron kirjoitti:Voi vitsi, minä bongasin tämän vasta tälle yötä ja joka yö kukun ku en saa unta... No nytpähän tietää sitten missä hengailla.
-
- Advanced Member
Mulla on taas aina ollut nukahdusvaikeuksia ja monesti on ihan sikatylsää vaan maata punkassa. Pakko siis värkätä jotain muuta, ennemmin ku makoilla joku 5h hermo kireellä.Janichka kirjoitti:Minä en täällä muuten kuku kuin töissä ollessa....iomeron kirjoitti:Voi vitsi, minä bongasin tämän vasta tälle yötä ja joka yö kukun ku en saa unta... No nytpähän tietää sitten missä hengailla.
-
- Advanced Member
Onneksi on noita virtuaaliakvaarioita, niin saa niitä härppiä yölläkin, ku omat kalat nukkuu. 

-
- Member
Ei kai tarvitse aamulla töihin lähteä?iomeron kirjoitti:Mulla on taas aina ollut nukahdusvaikeuksia ja monesti on ihan sikatylsää vaan maata punkassa. Pakko siis värkätä jotain muuta, ennemmin ku makoilla joku 5h hermo kireellä.Janichka kirjoitti:Minä en täällä muuten kuku kuin töissä ollessa....iomeron kirjoitti:Voi vitsi, minä bongasin tämän vasta tälle yötä ja joka yö kukun ku en saa unta... No nytpähän tietää sitten missä hengailla.
-
- Advanced Member
Ei huomenna, viikolla sitten otan aina päikkärit aamuvuoron jälkeen tai sitten ku on iltavuoro niin nukun pitkään. Aiemmin aina oottelin, että nukkuisin väkisin yöllä, niin ku kaikki muutkin. Hermohan siinä menee..Hoksasin sitten että nukumpa sitten ku väsyttää ja hyvin on toiminu. Tää on varmaan joku sukuvika, ukki oli ihan samanlainen ja äiti..Janichka kirjoitti:Ei kai tarvitse aamulla töihin lähteä?iomeron kirjoitti:Mulla on taas aina ollut nukahdusvaikeuksia ja monesti on ihan sikatylsää vaan maata punkassa. Pakko siis värkätä jotain muuta, ennemmin ku makoilla joku 5h hermo kireellä.Janichka kirjoitti:Minä en täällä muuten kuku kuin töissä ollessa....iomeron kirjoitti:Voi vitsi, minä bongasin tämän vasta tälle yötä ja joka yö kukun ku en saa unta... No nytpähän tietää sitten missä hengailla.
-
- Advanced Member
Mut nyt lähen lukemaan kirjaa, ku löyty kirjastosta eilen niin paljon hyviä kirjoja. Pitää saaha toi huono alta pois. 

-
- Member
Ai niin, huomenna on sunnuntaiiomeron kirjoitti:Ei huomenna, viikolla sitten otan aina päikkärit aamuvuoron jälkeen tai sitten ku on iltavuoro niin nukun pitkään. Aiemmin aina oottelin, että nukkuisin väkisin yöllä, niin ku kaikki muutkin. Hermohan siinä menee..Hoksasin sitten että nukumpa sitten ku väsyttää ja hyvin on toiminu. Tää on varmaan joku sukuvika, ukki oli ihan samanlainen ja äiti..

-
- Member
- Akvaarioseurat: TAS
No niin.. Munkin on monesti pitänyt tähän kirjottaa. En oo ollu töissä viikkoon, mutta näin öisin siellä käyn.. Ihanaa olla pätkätyöläinen!!!! Niin ja kun aamulla täytyy tytär viedä hoitoon, niin aina tää on etusivulla... Ja aina mä missaan sen!!! Ajattelinkin tossa viikolla, että rupeen herään puoltatoista tuntia aiemmin, että kerkeen tähän kirjoittaan, mutta hullun hommaahan toi olis.. (ei sillä että allekirjoittanut olis järjissään...) 

Kodin siivous, kun lapset ovat pieniä, on kuin lumen luonti lumisateessa.
-
- Member
Ninium85 kirjoitti:Ihanaa olla pätkätyöläinen!!!!
Ihanaa olla vuorotyöläinen!!!!
Niin olisi ollutNinium85 kirjoitti:Ajattelinkin tossa viikolla, että rupeen herään puoltatoista tuntia aiemmin, että kerkeen tähän kirjoittaan, mutta hullun hommaahan toi olis..
-
- Member
Aika kuollut meininki tähän aikaan täällä 

-
- Advanced Member
- Viesti:
Töistä kotiuduttu, hieno oli ilta ja hieno oli Viikatteen keikkakin. Kivaa kuunneltavaa vaikka pojat aika kovaa soittivatkin. Jotain vois vielä syödä ja käydä koirien kanssa ulkona ja sit unimaahan...
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
-
- Member
Kaikki alkaa taas häipyä nukkumaan..... Saa taas päivystää yksin 

-
- Advanced Member
- Viesti:
Pah, yötyöläisen rytmillä olla vielä likikään menossa nukkumaan ees näin vapaalla ollessa. 

Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
-
- Member
No hyvä, ei tarvitse yksin pönöttää täälläcrisse_83 kirjoitti:Pah, yötyöläisen rytmillä olla vielä likikään menossa nukkumaan ees näin vapaalla ollessa.