Yö-Thread 00:00-06:00
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: Yö-Thread 00:00-06:00
Yleensä siihen aikaan kun mä lopetan täällä kökkimisen, niin ei tällä oo ollu oikeen ketään muuta lisäkseni ku9in botit pariin tuntiin.
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
-
- Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit
- Sukupuoli: Mies
Aika hiljaista eilenkin oli tuossa klo.03:00crisse_83 kirjoitti:Yleensä siihen aikaan kun mä lopetan täällä kökkimisen, niin ei tällä oo ollu oikeen ketään muuta lisäkseni ku9in botit pariin tuntiin.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: OAS veepeejii
Minä yritin nukkua mutta ei taas tuu uni. Täällä on ihan hiton kuuma ja vielä kolme kissoista ympärillä, niin hiki valuu. Oli pakko nousta juomaan vettä. Kohta uus yritys, ku aamulla pitäis aikasin herätä kuitenki.
Työn määritelmä: Sarja köyhän tekemiä pakkoliikkeitä
-
- Advanced Member
- Viesti:
Töissä ei oikein voinut kirjoitella... Oli melkoisen kiire ilta Viikatteen faneja juottaessa. Taisin käväistä täällä joskus aamu viiden kuuden aikaan ja eipä masiina ainakaan ilmoittanut pahemminn ketän paikalla olevaksi. Kivaa elää tämmöisessä rytmissä, kun oma ilta on siinä 3-7 välillä aamulla ja herää sit siinä puolenpäivän jälkeen joskus, äijä on jo töissä ollut monen monta tuntia. Sitten kun mä lähen töihin, niin se tulee kotiin ja kun mä tuun töistä niin ukko nukkuu... Noh eipähän tuu tapeltua kun ei juuri nähdäkään kuin sunnuntaisin ja pari hassua tuntia ehkä jossain muussa välissä viikolla.
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
-
- Advanced Member
Onkohan mullekkin jäänyt baarityöntekijän rytmi päälle, ku sellastakin tuli harrastettua viime vuosituhannella. 

-
- Junior Member
Kun ei ole työvuoroja ollut niin on päivärytmit ihan sekaisin. Ja meni kyllä viihteen puolelle viime yönä joten liskojen pelossa ei uskalla rueta nukkumaankaan 

40, 60, 100.
-
- Advanced Member
Ei käy kateeksi liskosisters-yöneveragain kirjoitti:Kun ei ole työvuoroja ollut niin on päivärytmit ihan sekaisin. Ja meni kyllä viihteen puolelle viime yönä joten liskojen pelossa ei uskalla rueta nukkumaankaan

Mä yritän saada unta, mutta tuli tuota colaa litkittyä varmaan kolmatta litraa illan mittaan niin ei väsytä. Huomista tenttiä hermoilen, muistiinpanot on vähän sekavat ja vähän sieltä täältä, ja prujuista ei saa mitään irti: yhtä käyrää ja käppyrää,vaan ei luennoitsija ole katsonut tarpeelliseksi laittaa tiivistetysti tärkeimpiä asioita kaavioiden viereen. Suullisesti on varmaan selittäny ummet ja lammet, mutta jos ei oo ollu paikalla... Googlella olen yrittäny selvittää näitä juttuja, hieman on hidasta puuhaa, eikä välttämättä saa vastauksiakaan.
No, jospa sitä vielä kerran kävis katsomassa mitä Farmvillessa tapahtuu ja sitte yrittäis uudestaan ummistaa silmät.
No, jospa sitä vielä kerran kävis katsomassa mitä Farmvillessa tapahtuu ja sitte yrittäis uudestaan ummistaa silmät.
-
- Advanced Member
Joo, kai se pitää lähtä ottaa yritys nro. 2, jospa vaikka treffais sen nukkumatin. Öitä!
-
- Member
Öitä, minä jatkan Aqua-Webin päivystystä...iomeron kirjoitti:Joo, kai se pitää lähtä ottaa yritys nro. 2, jospa vaikka treffais sen nukkumatin. Öitä!
-
- Advanced Member
- Viesti:
Nää yöt on siitä kivoja valvoskella meillä kotona, kun on rauhallista, ukko, koirat ja riksut nukkuu... Tarkoittaa sitä et saa surffailla rauhassa ja kyttäillä digitallenteita tai leffoja DVD:ltä. Nyt uusintana menossa Bones:in eka kausi. Loistavaa huumoria.
-
- Member
Jos olen kotona niin yleensä nukun niinku "normaalit" ihmiset konsanaan. Työmaalla yleensä on aikaa(joskus ei) surffailla ihan [sensuroitu] asti....crisse_83 kirjoitti:Nää yöt on siitä kivoja valvoskella meillä kotona, kun on rauhallista, ukko, koirat ja riksut nukkuu... Tarkoittaa sitä et saa surffailla rauhassa ja kyttäillä digitallenteita tai leffoja DVD:ltä. Nyt uusintana menossa Bones:in eka kausi. Loistavaa huumoria.
-
- Junior Member
Toivon mukaan tulee ihan vaan pieniä gekkoja uniin eikä mitään parta-agamaa isompaa
Kelpaisi tosin Bonesiakin katsella, se Booth on "aika kiva" 

40, 60, 100.
-
- Advanced Member
- Viesti:
Booth on joo kiva...
Ens viikolla meneekin sit aina pari tuntia töiden jälkeen kytätessä yksi ihanainen 80-luvun animesarja, kun vain saan boxin postista... Voih, saa oikeen muistella Candy Candyä ja nyt kun tuli hommattua tuo alkuperäinen boxi jossa tekstitykset ainoastaan enkuksi, niin näkee ne aikanaan suomessa julkaisematta jääneet jaksotkin.
Toivotaan et liskot tosiaan jää pieniksi eivätkä vaan oo kokoluokkaa iguaani...

Toivotaan et liskot tosiaan jää pieniksi eivätkä vaan oo kokoluokkaa iguaani...

-
- Junior Member
Jos mä oikein toivon niin ehkä iguaanilauma muuttuu Boothiksi
Pentuna aina serkulla katsottiin noita animeja. Mieleenpainuvin oli se ihanan surullinen missä tytön vanhemmat kuoli auto- onnettomuudessa ja se joutui tietenkin ilkeiden sukulaisten luo ja.. Voi kun muistaisi miten se meni. Ei kai mikään Ladylady ollut...

40, 60, 100.
-
- Advanced Member
- Viesti:
Lady Ladypä hyvinkin, Candy puolestaan on se orpokotiin hylätty tyttö joka adoptoidaan rikkaaseen perheeseen ns. palvelijan asemaan. Mä olin kakarana ihan hulluna animeen: Ladyt, Candyt, Hopeanuolet, Versaillesin ruusu, Rai Luolapoika, Transformers, Cowboy Be-bob, Sandybel yms. yms... Osa edelleen VHS:llä käytössä ja osan oon onnistunut hankkimaan DVD julkaisuna.
-
- Junior Member
Muistinko mä? Wau
Se ois kiva saada kyllä itselle. Ja Hopeanuolet! Meillä kun ei pienenä isoveljen kanssa ollut Väiski Vemmelsääri- ja Uuno Turhapuro muuttaa maalle- videot... 

40, 60, 100.
-
- Advanced Member
Pöh, ei tullut uni vieläkään.
Voi vitsi, oon itekki miettiny että pitäis joskus nähdä uudestaan noi Candy Candy ja Sandybell. Kummassa noissa oli sellanen punatukkainen ilkimys Kitty?
Voi vitsi, oon itekki miettiny että pitäis joskus nähdä uudestaan noi Candy Candy ja Sandybell. Kummassa noissa oli sellanen punatukkainen ilkimys Kitty?
-
- Junior Member
Täällä koirat nukkuu kintut kohti kattoa umpiunessa, hieman ärsyttää
Mistähän noita videoita/DVD:tä saisi? Tuo Lady Lady minua eniten kiinnostaisi. Sen toista tuotantokautta, Hello Lady Lynn, ei kai oo suomeksi. Sen verran kuugle kertoi.

40, 60, 100.
-
- Member
Eipä näyttäs olevan muita enää paikalla. Taidan poistua syömään jotain, niin jaksaisi vielä neljä tuntia......
*rummuttelee pöydän reunaa*
Pahus soikoon kun ei uni maistu.. Väsyttää aivan sikana, mutta ei nukuta yhtään. Mistä lie johtuu. Taidanpa keittää kupin teetä tai muuta lämmintä juomaa ja katsella ripsimonnien yöllisiä seikkailuja. Tai sitten menen sänkyyn ja tutkin uuden puhelimen ominaisuuksia läpi, jos vaikka asentaisi siihen Day of the Tentaclen ja joutessaan nostalgioisi.
Pahus soikoon kun ei uni maistu.. Väsyttää aivan sikana, mutta ei nukuta yhtään. Mistä lie johtuu. Taidanpa keittää kupin teetä tai muuta lämmintä juomaa ja katsella ripsimonnien yöllisiä seikkailuja. Tai sitten menen sänkyyn ja tutkin uuden puhelimen ominaisuuksia läpi, jos vaikka asentaisi siihen Day of the Tentaclen ja joutessaan nostalgioisi.
Eiköhän tämä ollut tässä..
-
- Advanced Member
- Viesti:
Sandybelissä on Kitty.iomeron kirjoitti:Voi vitsi, oon itekki miettiny että pitäis joskus nähdä uudestaan noi Candy Candy ja Sandybell. Kummassa noissa oli sellanen punatukkainen ilkimys Kitty?
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

Töistä tarvisi taas lähteä kohta kotiinpäin kurvailemaan, ei vaan jotenkin jaksaisi.

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS
Kotitehtävä(t) tuli juuri valmiiksi (huima yksi matematiikan tehtävä, rankkaa). Mitäköhän kivaa sitä sitten keksisi? Telkkarista näyttääkin tulevan jotain. ->
-
- Junior Member
Täällä taas.. Telkkaristakaan ei tule mitään eli kovin on tylsää.
40, 60, 100.
-
- Advanced Member
- Viesti:
No voihan PIIP! Kotiin päästy, mut eipä ole nukkumisesta tietoakaan, n. 11 viikkoinen russelin pentumme tietenkin heräsi kotiin tullessani ja on aivan täynnä energiaa. Miehellä huomenna aikainen aamuvuoro joten koiran kanssa tässä sitten touhuan pari tuntia jotta mies saa nukkua. Tuo pikkuriiviö pitää niin järjetöntä metakkaa jos nyt koitan laittaa sen takaisin pentukehäänsä ja hiipiä ylös itse nukkumaan et läheisen hautausmaan asukitkin heräisi...