Meillä on 600-litrainen olkkarissa ja nyt oon ruvennut miettimään, josko laittaisin vanhan noin 100-litraiseni uuteen uskoon ja johonkin makkariin (ei omaan, en jaksa hurinoita

Valvoja: Moderaattorit
Ei varmaan hurinat paranna lapsenkaan unia. Laittaa sellaiset suodattimet, että voisi ottaa omaankin makuuhuoneeseen. Mä en ole saanut lupaa laittaa allasta makuuhuoneeseen(ei omaan, en jaksa hurinoita).
Vähän OT lastenhuoneaiheeseen, mutta mulla on tällä hetkellä 23,5m2 yksiössäni 128L:inen, joka on muuten hiljainen, mutta ajastin pitää niin hirveää narskutusta, että oli pakko kietoa rantapyyhe jatkojohdon pään ympärille (jossa siis ajastin on kiinni) jotta pystyy nukkumaanKattiFisu kirjoitti: (ei omaan, en jaksa hurinoita).
Mäkin haluun...Lapinakka kirjoitti: Nyt isompi on kolmannella luokalla ja haluaisi jälleen akvan huoneeseensa. Himoitsee äidin tyhjillään olevaa tulevaa malawaariota. Noh, ihan se allas ei liikene, vaikka litrat saattaisivat poikaa imarrella. Saattaisi olla kiva kavereille kertoa, että mulla on ihan oma akvaario, mun omassa huoneessa. Litroja on 540, juu ei 54.