Zaphood kirjoitti:Eikös purkissa kasvaminen jotenkin kuulu tähän harrastukseen; tavalla tai toisella.kerttu kirjoitti:
Olen nyt kyllä varmasti ihan purkissa kasvanut akvaristi, mutta syökö sukaravut oikeasti kasveja?![]()
![]()
Muita syyllisiä ei oikein ole löytynyt; tuskin inkkarit tai pandiksetaan. Ja se syönti alkoi saman tien kun vihersukat alkoivat viihtymään altaassa...
Ainaki kyynärpäitä myöten purkissa! Ja samaa on tuo mun lapsikin muuten, yhytin sen yks päivä uittamasta käsiään toisessa akvaariossa - voineeko moittia, kun itte oon tehny viime aikoina niin paljon kaikkea kasvien- ja kalojensiirtelyhommaa. Samat harrastukset vaan...
Nyt on kyllä kiva olo. Hiilarinlevitin on valmis ja toimii, tosin en tiiä ehtiikö kuplat yhtään imeytyä kun nousevat aika nopeasti. Luulin, että suodatinmatonpala päässä riittäis, mut ehkä pitäis semmoi kaasukello sinne väsätä. Kattoo nyt että kuinka usein tarttee vaihtaa, varmaan ainaki kerran viikossa, kun käytin tommosta nollakolmekolmospulloa vaan. Mutta sen sai kivasti imukupeilla kiinni akvaarion ulkopuolella, muuten olis tarttenu kaikkia ihme virityksiä. Saa nähä mitä kasvit tykkää!