Yö-Thread 00:00-06:00

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

iomeron
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: OAS veepeejii

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja iomeron »

Minä en nukkunu viime yönä ku pari tuntia ja huomas kyllä heti työssäjaksamisessa. Muutenki rankka viikko takana ja tänään oli oikea grande finale, eli kauhea hässäkkä.. Alko ihan pinna kiristyy. Kyllä sen aina sitten huomaa, kuin tärkeitä ne kunnon yöunet olis.
Työn määritelmä: Sarja köyhän tekemiä pakkoliikkeitä
ZamY
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja ZamY »

On tosi virkeä olo, ei nukuta eikä mitää... mutkumutkumutku... ei saa mennä ulos, ei saa pelata ei saa syödä ei saa tehä mitää.. väkisinkö tästä nukkumaan 8O
Janichka
Member
Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit

Viesti Kirjoittaja Janichka »

Taas yövuorossa istutaan... pari yötä kun jaksaa niin olis 10 päivää vapaata ;)
iomeron
Advanced Member
Advanced Member

Minä tulin just Deep Purplen keikalta, oli errrrittäin hyvä! Harmi vaan, että kaks mun lempparia jäi soittamatta.
Deicide
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura, CorydoradinaeFinland

Viesti Kirjoittaja Deicide »

Olikos Purple gutaa? Kuuluiko Burn?
Miten voit syödä kalapuikkoja, sekä harrastaa puikkokaloja?
Kekke
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekke »

Kirjottelin tuossa justiin kiekkopuolelle terveiset kun tuli niihin taasen hurahdettua.
Uni ei tule prkl millään ennen aamu 4. Joten on taas aikaa Aquawebbailla, edellisen kerran olin äänessä jotain 2002 :P Joten jo on aikakin taas avata sanainen arkku.

-kekke-

Do NOT look at the laser with the remaining good eye !!

tso
Member
Member
Akvaarioseurat: TAS

Viesti Kirjoittaja tso »

Kekke kirjoitti:Kirjottelin tuossa justiin kiekkopuolelle terveiset kun tuli niihin taasen hurahdettua.
Uni ei tule prkl millään ennen aamu 4. Joten on taas aikaa Aquawebbailla, edellisen kerran olin äänessä jotain 2002 :P Joten jo on aikakin taas avata sanainen arkku.
-kekke-
Ja tervetuloa taas mukaan :)
Akvaristi vuodesta -77.. välillä (puoli)pakollisia taukoja. Suolaista ja makeaa.
The confidence of amateurs is the envy of professionals.
Teemu Salonen

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Taas täällä. Hereillä. Tosin uni vähän kolkuttelee jo ovelle.

Pari päivää on menny sellasilla 13-15h yöunilla. Jokohan tästä yöstä tulis sellanen suht järkevä rupeama.
tso
Member
Member

Viesti Kirjoittaja tso »

Teemu, useimmiten täällä valitellaan että yöunet on luokkaa 3-5 tuntia. Tuo oma uneliaisuutesi aiheuttaa suurta kautetta kautta rantain [}:)]
Akvaristi vuodesta -77.. välillä (puoli)pakollisia taukoja. Suolaista ja makeaa.
Teemu Salonen

Meikähän tunnetusti on a-w:n virallinen vastarannakiiski. Aina erimieltä asioista. Nukkumisestakin:)
Applemiina
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Applemiina »

Tähän aikaan tulee löpölöpöä löpölöpö-palstalle. Tuossa tulin kaverin luota katsomasta The Fur -elokuvaa.

13-15 tuntia on kyllä kiitettävä unimäärä. Itselläni normi on 6-7 h, jolla pärjää virkeänä ja hyvin. So interesting, mutta oli pakko kirjoittaa jotain, koska eipä ollu muutakaan aikaani vievää tekemistä. Kuinka monen mielestä akvaarion hurina/liplatus on rauhottava ääni juuri ennen nukkumaan menoa? Itse en osaisi nukahtaa ilman. Tuo mukavaa turvallisuuden tunnettakin.
>||||> http://kuvablogi.com/blog/13596/1/
140l, 54l, cockerspanieli ja kingcharlesinspanieli
Teemu Salonen

Mä sit taas oon kateellinen teille, jotka pärjäätte normaaleilla yöunilla. Kerkeette tekemään muutaki ku vaan nukkumaan jä käymään duunissa.
Mulla jää noi altaatki huoltamatta ku sängystä pitää iltavuoroonki nousta tyynyn kuva poskessa.
Oli tos vkl mutsi kylässä. Sen mielestä toi skimmerin pörinä oli tosi rentouttavaa. Vaikka erittäin lähellä yhtä espoon lukuisista keskuksista=tapiolasta lähellä asutaankin, ni täällä on tosi rauhallista. Ymmärrän hyvin ihmistä, joka on tottunu nukkumaan valtatien vieressä.
Applemiina
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Applemiina »

Itsepä olen nukkunut yhteensä 8 vuotta vilkkaan rautatien vieressä =P
>||||> http://kuvablogi.com/blog/13596/1/
140l, 54l, cockerspanieli ja kingcharlesinspanieli
Deicide
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura, CorydoradinaeFinland

Viesti Kirjoittaja Deicide »

Pari päivää on menny sellasilla 13-15h yöunilla.
Voi jestas, kun saisi edes kerran vetää tuollaisen siivun... :roll: 3-5 on paljon lähempänä totuutta...
Miten voit syödä kalapuikkoja, sekä harrastaa puikkokaloja?
Janichka
Member
Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit

Viesti Kirjoittaja Janichka »

kohta pääsee nukkumaan...
kirjoplaty
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kirjoplaty »

Oho, taas on tullut kukuttua. Kyllä kohta pitää mennä nukkumaan!

13-15 tuntia yössä kuulostaa paljolta, mutta eipä kuitenkaan kun itelläkin normaaliunen pituus on jotain 10 tunnin luokkaa. 8 tunnin unilla olen aivan poikki ja väsynyt. Mieluummin jättää sitten nukkumatta kokonaan kuin että nukkuu pari tuntia liian vähän. Jotenkin ärsyttää välillä pahasti se, kun "ihminen nukkuu 7-8 tuntia yössä". Ja hitot, minä en ainakaan nuku. Tarvitsen kaks tuntia enempi unta, piste. Joo, en nuku liikaa. Joo, en ole lapsi. Aika usein käy jopa niin, että jos satun menemään maate sänkyyn seitsemältä illalla, herään vasta seuraavana aamuna joskus kahdeksan aikaan..tämmöisellä unirytmillä tuntuu ettei vuorokauden tunnit riitä.

Tietty kauan nukkuminen korostuu vielä enemmän talvella pimeän aikaan.
iomeron
Advanced Member
Advanced Member

Meillä katsotaan kauhuleffaa illan ratoksi, vaikka väsyttäähän tuo jo vähän. :)
ÄmHoo

Viesti Kirjoittaja ÄmHoo »

Tultiin just juhlista. Allas voi hyvin, emäntä ei ihan niin hyvin. Yleensä en valvo tähän aikaan...
iomeron
Advanced Member
Advanced Member

Miten ihimeessä voi olla aina niin hankalaa nukahtaa sunnuntain ja maanantain välisenä yönä?? Vaikka mulla on huomenna vapaata, niin ei tuu uni, ei millään.
7330
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 7330 »

Olipas ihan harvinaisen rentouttava viikonloppu. Mitään etäisestikään hyödyllistä en tehnyt perjantai-illan ja sunnuntaiyön välisenä aikana. :mrgreen: Vähemmän yllättävästi moinen laiskottelu venyttää myös nukkumaanmenoajan pitkälle aamuyön puolelle, ja tässähän sitä nyt ollaan. Onneksi huomenna ei tarvitse herätä varhain.

Parit 13 tunnin yöunet silloin tällöin kyllä auttavat kummasti jaksamaan. Normaali yöunen pituus on minulla siinä 8-10 h. Olen huomannut saman kuin Kirjoplaty, eli jos yöunet ovat jäämässä liian lyhyiksi, niin on parempi jättää nukkuminen kokonaan väliin tai ottaa pelkät tunnin-parin päiväunet. 3-6 tunnin yöunet ovat se pahin mahdollinen vaihtoehto. Ja vuorokaudessa ei tosiaan ole tarpeeksi tunteja. Vuorokausirytmi tahtoo kaiken aikaa lipsua eteenpäin, koska sisäinen kello näyttää vuorokauden pituudeksi arviolta 26-27 tuntia. Ja vaikka univelkaa olisi kuinka paljon, viimeistään iltakymmenen aikoihin piristyn. :roll:

Nyt voisin kyllä tosiaan kokeilla sitä nukkumaanmenoa, josko huomenna pääsisi liikkeelle ennen iltapäivää.
520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
crisse_83
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja crisse_83 »

Hoh... Työt valmiit etuajassa, mutta kyllä sitä semmoinen 13tunnin päivä taas tulikin tehtyä. Kuukausi inventaario on kyllä sitten yksi tylsimpiä hommia. Mutta tulipa tehtyä se ja puljattua tuotteet ylä,- ja alakerran välillä ja tarkistettua päiväykset. Hiki siinä tuli kun luoksenteli kerrosten väliä, siirteli tuotteita korikaupalla ja koitti samalla hoitaa tarjoilun... Nyt ois väsynyt ihminen vailla pelastavaa prinssiään
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
neveragain
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja neveragain »

Kaksi kuppia kahvia kuuden jälkeen ja tulos tämä :roll: Heräsin kyllä eilen ihan ajoissa. Tai no... Ainakin 2h normia aiemmin.
40, 60, 100.
narm
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: ---
Viesti:

Viesti Kirjoittaja narm »

Just tulin töistä :P .Sx mä täällä kukun tähän aikaan :mrgreen: .
tso
Member
Member

Viesti Kirjoittaja tso »

Just joo. Muuttorumbaa. Saavien tyhjennys tehty. Kivikasa siirrety uuteen suolaveteen. Vettä tietysti tehty 200l ja nyt sitten valutellaan uuutaa RO vettä korvausvetenä. Aamulla on ehkä valmista.
Teemu Salonen

Ja meikä miettiny täällä koko illan, nukuttaako vai ei. Päätöstä ei ole syntyny vieläkään.

Päivä meni mukavasti uusia asukkaita kotiuttaen ja suolavesiä sotkien. Vaikkakin puhuttiin vähän pienemmistä määristä kuin edellinen kirjoittaja... Vesiarvot tuotti myös päänvaivaa. Niin ja toi p:leen, S:tanan, jne pinnantasaaja joka vaikuttaa enemmän ikiliikkujalta kuin pinnantasaajalta. Kone joka käy ja käy, mutta mitään ei tapahdu. Se vaan liikkuu. Siis se juttu siellä moottorissa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”