Elikkä akvaario on 180l litranen Juwel.. Joka sillon tarkottas et se on 180l, mutta
jäin ihmettelemään kun laskin akvaarion tilavuuden mittojen mukaan siitä tuli kuitenkin 207,5 litraa.
Eli onko akva sitten 180l vai lähemmäs 200l? Tai miksi sitä myydään 180l jos on tuon 200l vai onko tuo 180l laskettu
jotenkin.. äh meni vaikeeks, niinku kalojen tilankäytöksi.. ymmärtää ken ymmärtää
Aivan pihalla, olis kiva tietää kun ajattelee noita kalamääriä.. vaikka eihän tuo nyt paljoa vaikutakkaan..
Kuhan ihmettelen..



