Partamonnimme tekivät poikasia. Minkä ikäisinä/kokoisina pennut saa myydä eteenpäin? Onko niille mitään "suosituskokoa" (olipas hölmö sana ) samaan tapaan kuin matelijoille? Isoimmat poikaset ovat nyt 2 cm:n mittaisia. Voiko sen kokoisia jo viedä pois kotiakvaariosta?
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
— Albert Einstein
Oletko viemässä niitä kauppaan vai myymässä muille harrastajille? Kamalan helppo niistä ei aina ole eroon päästä. Ei edes lahjoittamalla. Kannattaa tulevaisuudessa erottaa eri sukupuolet eri akvaarioihin. Varminta on pitää 1 partis/1 akvaario.
Minizoohon kuuluu: maakonnat Heppu ja Pepsi, chilen tarantula Vauva, jättijauhis Ytyvä ja altaat 42l (sukarapula), 160l (sekalaista) ja 317l (sekalaista).
Ajattelin ensin kaupata toisille harrastajille ja kiikuttaa eläinkauppaan loput. En pysty pitämään niitä tuolla enää, altaalla on kokoa 325 litraa ja pikkumonneja vipeltää pohjalla parikymmentä. Kasvitkin ne mokomat järsivät.
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
— Albert Einstein
Tosiaan ihan tarkkaan en osaa sanoa milloin ne kannattaa myydä pois. Ehkä itse kasvattaisin niitä vielä vähän. 2 cm tuntuu niin vähältä. Mutta ehdottomasti aika pieninä etteivät varmasti ole vielä sukukypsiä!
Minizoohon kuuluu: maakonnat Heppu ja Pepsi, chilen tarantula Vauva, jättijauhis Ytyvä ja altaat 42l (sukarapula), 160l (sekalaista) ja 317l (sekalaista).
Jos vilkaiset tuota Lahjoitetaan - osiota, saatat havaita ettei noita kannata Myydään - puolelle laittaa Yritä tosiaan löytää uusi koti myös toiselle vanhemmista, koska partamonneilla on tapana lisiä aika tehokkaasti.
Myyminen ei onnistu varmasti, eikä edes akvaarioliikkeet ota vastaan, kuin ehkä 3cm mittaisia poikasia. Niitä nyt vaan sattuu olemaan tarjolla sangen runsaasti...
Miten voit syödä kalapuikkoja, sekä harrastaa puikkokaloja?
Perhana kun oot kaukana, mä oisin mielelläni ottanut vastaan kavereita!
Täytyykin laittaa noistakin viestiä ostetaan palstalle.. mä en oo ikinä saanut partamonnia lisääntymään, oonkohan omistanut vaan uroksia...
Akvaariohistoriassa 600-litraa seuraa, jota kaipauksella muistellaan.
Mukana edelleen yli parikymmentä vuotta vanha 60-litrainen.
Suunnitteilla akvaterra kiinankelloille.