Onnea poikueelle

Valvoja: Moderaattorit
Ja mä kun jo luulin hetken, että joku onnistunut kudettamaan nigrolineatuksia...iomeron kirjoitti:Ihanaa, että L-27.n pikkusetkin voivat hyvin!
Onnittelut! Voi että kun nuo omatkin alkais kutea.. Nyt oon muutaman (ilmeisesti Pandamonnisen) munan nähny, mutta taitaa olla niin, että menevät parempiin suihin. Pitää alkaa niitä keräämään tonne pikku altaaseen. Jännä ku aluksi nuo ei syöny ollenkaan niitä munia vaan saivat kehittyä poikasiksi asti ihan rauhassa, mutta nyt ne on alkaneet katoilla.L-27 kirjoitti:Todii, taas tuli tehtyä vkon alussa vedenvaihto ja hupsist keikkaa kalaset kutivat eilen, sekä tänään oli tullut toinen kutu. eilisestä löysin 25 munaa ja toisesta on näkynyt ainakin 15kpl. Kuvia en ole aikasemmista viel räpsinyt, ensivkolla otan ohjelmistoon. Hävikki on ollut aika iso. niistä n.50 on nyt hengissä reilu 30kpl. isoimpia olen ruvennut laskemaan altaaseen oman onnensa nojaan jo. kun ovat semmoista 2,2,5cm kokoisia.
Tiheä kasvisto ja lajiallas saattaa jopa poistaa innon syödä kutua. Aina niistä joku selviää?Löytyykö kokemusta että edes tiheässä kasvustossa selviäisi poikasia?