Hyvä katkarapupelletti?
Valvoja: Moderaattorit
Hyvä katkarapupelletti?
Onko merkeissä eroja ? Jos saa mainostaa, niin mikä olisi "paras" ?
Seeprapleko <3 Kiinnostus monnisiin ja siimapyrstöihin kasvamassa...
-
-riff-
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS, HAS, Ciklidistit
Re: hyvä katkarapu pelletti ?
Paras mun mielestä on Wardley Shrimp pellet. Mut en tiedä, saako niitä enää mistään. OSI:in on kans ihan ok
-
Mörrikkä
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: JAS
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
OSIn pelletti on oma suosikki. Wardley hajoaa mielestäni turhan nopeasti jotta esim. tiikerinuoliaiset ja plekot pääsisivät niitä syömään hyvin. Monnisia tuo ei tietenkään haittaa.
-
Deicide
- Elite Member

- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Mies
OSI:lle ääni.
Miten voit syödä kalapuikkoja, sekä harrastaa puikkokaloja?
-
VesiEläin
- Elite Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Ehdoton Wardleysin kannattaja, Osin tabut hajoavat hitaasti ja turpoavat ikävästi jolloin ne eivät kelpaa nirsoille. Itse ostin Wardleysin purkkeja Helsingin Akvaariokeskuksesta Petriltä, hällä on vielä jokunen jäljellä, joten jos oikeita katkaraputabuja haluaa niin kysylee sieltä. 
-
Morrigan
- Starting Member

- Sukupuoli: Nainen
mun tikruille ei Wardley kelvannu, vaikka pitkään yritin tuputtaa. Jouduin sitten palaamaan OSI:iin, joita tikrut sitten ilolla mutustelevat.
Eli täältä ääni OSI:lle
Eli täältä ääni OSI:lle
"That's what I'm here for, to deliver unpleasant news and witty one-liners."
-
miljoonakala84
- Elite Member

Tulipa vaan mieleen tästä pelletti ruoasta vaikka menee vähän off topickiksi,
että annatteko muut nuo pelletit ja muutkii pohjaruoat noille pohjakaloille ihan kokonaisina vai murskattuna?
Ite annan noille monnisille ja piikkisilmille pohjaruoat aina murskatuna ja ripottelen ympäri akvaariota kivempi katsella noitten syömä puuhia kun joutuvat etimään ruokansa sitten ympäri akvaariota.
että annatteko muut nuo pelletit ja muutkii pohjaruoat noille pohjakaloille ihan kokonaisina vai murskattuna?
Ite annan noille monnisille ja piikkisilmille pohjaruoat aina murskatuna ja ripottelen ympäri akvaariota kivempi katsella noitten syömä puuhia kun joutuvat etimään ruokansa sitten ympäri akvaariota.
Itse syötän Spectrumin pellettejä (yleisruokaa), josta kaikki kalat näyttävät pitävän. Ne eivät liukene vaan hajoavat pikkuhiljaa kalojen näykkiessä niitä. Myös pakastekatkaravut ovat herkkua. Olen hajottanut ne pakastettuina silppurilla. Lopputuloksena on vaihtelevankokoista ruokaa, jauheesta pikkupaloihin, johon erikokoiset kalat tarttuvat. Hyttysentoukkia syötän myös usein.
Jee! olen jo junior member - seuraava tavoite on member.