Asiasta kuulutus

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

narm
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: ---
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Re: Asiasta kuulutus

Viesti Kirjoittaja narm »

jymakkon kirjoitti:
Azkhaeracan kirjoitti:Sivullisen mielipide:

Todella noloa, että aikuisten ihmisten tarvitsee parjata muita julkisesti täällä. "Apua, poliisi, kotiloni eivät saapuneet perille." On jokaisen oma valinta maksaako etukäteen netissä tuntemattomalle ihmiselle. Kukaan ei kuitenkaan ole pakottanut ketään tilaamaan mitään. On itsestäänselvää, että jokaisen ihmisen elämässä saattaa olla tilanteita, jolloin muut, oikeasti tärkeät asiat on etusijalla muutaman kotilon lähettämisen sijaan. Pointsit markolle, että laittoi pahoitteluviestin.
Samaa mieltä.
Eri mieltä. Aina löytyy aikaa ja pitää löytyä,kun jotain lupaa myydä ja ostaja on sen jo maksanut.
Kummaa todella että pidetään %¤##""""&%%%!;n puolia 8O . Käy mietityttään,että ovatko puolia pitävät *samanlaisia*... [;)] :P kauppiaita.
KuPLa_
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja KuPLa_ »

narm kirjoitti:Eri mieltä. Aina löytyy aikaa ja pitää löytyä,kun jotain lupaa myydä ja ostaja on sen jo maksanut.
Kummaa todella että pidetään %¤##""""&%%%!;n puolia 8O . Käy mietityttään,että ovatko puolia pitävät *samanlaisia*... [;)] :P kauppiaita.
Huh.. Luulin jo että olen ainut tätä mieltä. :D Vähän samoilla ajatuksilla kuin sinäkin.
Miksi myydä jos ei pysty asiaa hoitamaan kunnolla? Ja kyseinen myyjä minulle vielä valitti että kun tämä kaikki maksaa hänelle hunajaa, ihan kuin se olisi minun eli ostajan vika? 8O
400, 225, 100 ja 80 litraiset akvaariot
+2 kissaa
jymakkon
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja jymakkon »

narm kirjoitti:Eri mieltä. Aina löytyy aikaa ja pitää löytyä,kun jotain lupaa myydä ja ostaja on sen jo maksanut.
Voi kuule. Olen kaksi kauppaa tehnyt, Ninjuskalle ja naskalille. Kysyppä heiltä, miten on kaupat menny?! Jos epäselvyyksiä löytyy, niin kerro toki! Toisilla ihmisillä Oikeasti on elämää netin ulkopuolella... [}:)]
128l ja 55l
narm
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

jymakkon kirjoitti:
Voi kuule. Olen kaksi kauppaa tehnyt, Ninjuskalle ja naskalille. Kysyppä heiltä, miten on kaupat menny?! Jos epäselvyyksiä löytyy, niin kerro toki! Toisilla ihmisillä Oikeasti on elämää netin ulkopuolella... [}:)]
Pari kauppaa takana ei vielä todista yhtään mitään [;)]
jymakkon
Starting Member
Starting Member

narm kirjoitti:Pari kauppaa takana ei vielä todista yhtään mitään [;)]
Todista itse päinvastaista! Se lienee länsimainen oikeuskäytäntö?
128l ja 55l
Klatjofs
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Klatjofs »

Azkhaeracan kirjoitti:Sivullisen mielipide:

Todella noloa, että aikuisten ihmisten tarvitsee parjata muita julkisesti täällä. "Apua, poliisi, kotiloni eivät saapuneet perille." On jokaisen oma valinta maksaako etukäteen netissä tuntemattomalle ihmiselle. Kukaan ei kuitenkaan ole pakottanut ketään tilaamaan mitään. On itsestäänselvää, että jokaisen ihmisen elämässä saattaa olla tilanteita, jolloin muut, oikeasti tärkeät asiat on etusijalla muutaman kotilon lähettämisen sijaan. Pointsit markolle, että laittoi pahoitteluviestin.
Kyllä, ongelmia voi ilmaantua mutta kuten jo aiemminkin sanoin niin laittamalla viestiä että tilanne tämä, homma on jäissä toistaiseksi eikä vaan lue viestejä ja jätä vastaamatta kuten aloittaja toimi. Siinä on vissi ero [;)] Aikuiset ihmiset tietävät että asiat pitää hoitaa ja että työntämällä pää pensaaseen saadaan vaan pahaa aikaan. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan... Aloittajalla on jo tammikuussa ollut ongelmia mm. huuto.netin kauppojen kanssa eli mistään akuutista ei taida tässä tapauksessa olle kyse. En ymmärrä sitäkään miten kukaan voi vedota siihen että kiva koko perheen harrastus menee pilalle kun oman käytöksen takia ihmiset hermostuvat...
mnbvcxz
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja mnbvcxz »

Hitsi kun menee taas niin aggressiiviseksi juupas - eipäs väittelyksi ja viattomienkin syyttelemiseksi. Akvaristi78 sentään vielä viitsii olla keskustelussa mukana. Olisi varmaan häipynyt jo ajat sitten jos ei aikoisi jotenkin selvittää asiaa? Asiallisuutta ystävät. :?
Jee! olen jo junior member - seuraava tavoite on member.
jymakkon
Starting Member
Starting Member

Vastaa toki huutoosi, kun alat leimaamaan toisia!
128l ja 55l
Jepajee
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Jepajee »

Nyt on mun pakko kommentoida Azkhaeracanin ja jymakkonin Kirjotuksia:

Siis meillä kaikilla on elämä aw:n ulkopuolella,mutta se ei oikeuta kumminkaan sitä että saa k*settaa kaupoissa, tämä kyseinen henkilö on tehnyt tätä ainakin niin kauan kun olen tällä foorumilla ollut,olen kuullut kauhean monelta akvaristilta että tähän heppuun ei kannata luottaa,ainakaan noissa hänen osamaksu jutuissa taikka sitten häneltä ostamiseen postin kautta. Mulla alkaa ihan kiehumaan se että jotkut ihmiset yksinkertaisesti kehtaa puolustaa tälläistä kaveria joka ei hoida myymiään tavaroita ostajalle niinkun sovittu ja jättää vastaamatta YV:ihin ja jota pitää uhata että saa maksamansa tavaran itselleen, ja sitte vielä ilmoittavat että muilla on elämäkin internetin ulkopuolella!! Hei haloo!! Jos ei osaa hoitaa kauppoja niinkun sovittu tai sitten muuten vaan "häviää kuvioista" kunn rahat on ilmestynyt omalle tilille niin voi mun puolesta sitten olla myymättä täällä tai missään muuallakaan yhtään mitään ja elää sitten sitä elämäänsä mikä on tämän internetin ulkopuolella, mitä meillä muilla reiluilla myyjillä ei jymakkonin mielestä ole. Onneksi itse tunnen sellasia henkilöitä mitkä pistäisin tämän kaverin oven taakse hakemaan rahoja jos en saisi sitä mistä olen maksanut.
Klatjofs
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Klatjofs »

Ai niin sori mun tarttis vaan silittää päätä että en mä rahojani kaipaa ettei vaan tule paha mieli :roll:
akvaristi78
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja akvaristi78 »

Kiitos sinulle, aikaisempi kirjoittaja, (vaikken edes sinua tunne) en todellakaan aio kadota enkä häipyä vaan asiat hoidetaan kuntoon, ja jos tarve tulee vaatimaan
niin tulen vaikka kasvotusten tapaamaan asianosaiset ja laittamaan asiat kuntoon, ja korostan tosiaan että korvausasiaani ottavat oikeasti kantaa/yhteyttä ne henkilöt
kenen kanssa asiat/kaupat mennyt pieleen, ei mitään keksittyjä juttuja, kiitos

sinulle jepajee, mä en todellakaan k*settanut sua tai tuttujasi, outillekin maksoin aikoinaan reilun koron 2 päivän maksun viivästymisestä, että näin
Klatjofs kirjoitti:Ai niin sori mun tarttis vaan silittää päätä että en mä rahojani kaipaa ettei vaan tule paha mieli :roll:
sinun ei tarvii päätä silittää, rahat tulee kuten olen luvannut
narm
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

jymakkon kirjoitti:
Vastaa toki huutoosi, kun alat leimaamaan toisia!
Minä mitään leimaa.Kerron vain mielipiteeni... [;)] .Miksikäs siitä pitää noin herne nenään vetää.... :mrgreen:
Jepajee
Junior Member
Junior Member

mnbvcxz:

Itse siis olen ymmärtänyt että tämä akvaristi78 aina vaan selittelee että hoitaa asiat kuntoon,mutta mitään ei kuitenkaan tapahdu, hän syöttää ihmisille silmät ja korvat täyteen p*skaa ja olettaa että asiat korjaantuvat itsestään. Ei tässä ihmisiltä voi enää vaatia kärsivällisyyttä kun asiat eivät vaan näytä korjaantuvan vaikka niin on luvattu. Asiasta pitäisi ilmoittaa jos joutuu odottaa postipakettiansa monta kuukautta tai viikkoja, ja vaikka ostos olisi maksanut 20e niin olisihan se kiva saada tavara mistä on maksettu jo ihan periaatteen vuoksi, ja tuo 20euroakin on jo jollekin tosi iso raha, mekin syömme tuolla rahalla kolme päivää.
jymakkon
Starting Member
Starting Member

narm kirjoitti:Minä mitään leimaa.Kerron vain mielipiteeni... [;)] .Miksikäs siitä pitää noin herne nenään vetää.... :mrgreen:
Jos mielipide loukkaa, niin saa siitä loukkaantua?
128l ja 55l
narm
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Ei kannata ottaa niin kirjaimellisesti kaikkea.Huumorintaju sallittu [;)] .
akvaristi78
Starting Member
Starting Member

Siis, hei oikeasti kaikille, eiköhän tämä nyt lopeteta kun menee laidasta laitaan, laitoin viestin sen takia että korjaan kaikki mokani asianosaisille.
Jepajee
Junior Member
Junior Member

akvaristi78:

En tainnutkaan puhua itsestäni vaan muilta akvaristeilta kuullemistani jutuista,eikä tämäkään meinaa että kyseessä olisi outi,mulla on ymräri suomea akvaristi tuttuja,ei pelkästään kirkkonummella.
Mutta pakko tunnustaa että kyllä mulla jäi kuitenkin paha maku suuhun sun kanssas niistä allas kaupoista kun lupasit ottaa yhteyttä ilmoittaaksesi otatko altaan vai et ja tiesit että mulla on kiire altaan myymisen takia kun muutto edessä,onneksi en sitten jäänyt odottelemaan vastaustasi mitä ei ole tähänkään päivään mennessä kuulunut ja myin altaan tuolloin muuttovkl yhdelle tosi ostajalle!
akvaristi78
Starting Member
Starting Member

Jepajee kirjoitti:akvaristi78:

En tainnutkaan puhua itsestäni vaan muilta akvaristeilta kuullemistani jutuista,eikä tämäkään meinaa että kyseessä olisi outi,mulla on ymräri suomea akvaristi tuttuja,ei pelkästään kirkkonummella.
Mutta pakko tunnustaa että kyllä mulla jäi kuitenkin paha maku suuhun sun kanssas niistä allas kaupoista kun lupasit ottaa yhteyttä ilmoittaaksesi otatko altaan vai et ja tiesit että mulla on kiire altaan myymisen takia kun muutto edessä,onneksi en sitten jäänyt odottelemaan vastaustasi mitä ei ole tähänkään päivään mennessä kuulunut ja myin altaan tuolloin muuttovkl yhdelle tosi ostajalle!
anteeksi vain laitoin sinulle viestiä että allas liian iso mitoiltaan, anteeksi jos tämä pahoitti mielesi
KuPLa_
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja KuPLa_ »

Jepajee kirjoitti:mnbvcxz:

Itse siis olen ymmärtänyt että tämä akvaristi78 aina vaan selittelee että hoitaa asiat kuntoon,mutta mitään ei kuitenkaan tapahdu, hän syöttää ihmisille silmät ja korvat täyteen p*skaa ja olettaa että asiat korjaantuvat itsestään. Ei tässä ihmisiltä voi enää vaatia kärsivällisyyttä kun asiat eivät vaan näytä korjaantuvan vaikka niin on luvattu. Asiasta pitäisi ilmoittaa jos joutuu odottaa postipakettiansa monta kuukautta tai viikkoja, ja vaikka ostos olisi maksanut 20e niin olisihan se kiva saada tavara mistä on maksettu jo ihan periaatteen vuoksi, ja tuo 20euroakin on jo jollekin tosi iso raha, mekin syömme tuolla rahalla kolme päivää.
Joo ymmärsit oikein. Mutta hei ihmiset, rauhoittukaa nyt vähän 8O Miksi asiasta pitää tulla kinastelemaan, varsinkin jos on ulkopuolinen. Totta kai mielipiteensä saa ilmaista, jokaisella on oma mielipide. Ei siitä tapella tarvitse.
Ei tarvitse vetää joka asiasta hernettä nenään!
400, 225, 100 ja 80 litraiset akvaariot
+2 kissaa
akvaristi78
Starting Member
Starting Member

mutta nyt hyvät yöt kaikille. ja toivottavasti huomenna voidaan jatkaa puhtaalta ja uudelta pohjalta keskutelua.
Jepajee
Junior Member
Junior Member

Mulle ei ole tollaista viestiä tullut kyllä,viimeisessä viestissäsi luki: "mietin vielä asiaa", laitoin sulle vastausta että ilmoittele pian kun muutto viikonloppuna. On sulla kyllä m*naa koittaa leimata mut p**kiaiseks tässä vielä, oot kyllä näköjään erittäin taitava tossa p**kan puhumisessa, ansaitsisit kultamitalin. Voin vaikka kopsata suoraan tähän sun viestis mulle jos sulle on iskeny noin paha dementia, onneksi en ole sulta mitään koskaan ostanut enkä tule koskaan ostamaankaan tämän jälkeen, enkä myöskään myymään sulle koskaan mitään. Voit olla ihan varma että harrastuksesi on mennyt ihan mönkään oman itsesi takia, kukaan ei halua myydä sulle tai ostaa sulta mitään kun tietää sun taustas, ja ihan itse olet soppasi keittänyt. Toivottavasti olet tyytyväinen saavutuksees.
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Olisikohan tämän topikin sanoma ja tarkoitus ja asian pointti jo kaikille selvä? Vaiko lukotuksen paikka?
Viimeksi muokannut maketzu, 22:51, 10.03.2010. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
jymakkon
Starting Member
Starting Member

Yritin puolustaa rehellisyyttäni ja sain tuta ylläpidon sensuurin :(
128l ja 55l
akvaristi78
Starting Member
Starting Member

Jepajee kirjoitti:Mulle ei ole tollaista viestiä tullut kyllä,viimeisessä viestissäsi luki: "mietin vielä asiaa", laitoin sulle vastausta että ilmoittele pian kun muutto viikonloppuna. On sulla kyllä m*naa koittaa leimata mut p**kiaiseks tässä vielä, oot kyllä näköjään erittäin taitava tossa p**kan puhumisessa, ansaitsisit kultamitalin. Voin vaikka kopsata suoraan tähän sun viestis mulle jos sulle on iskeny noin paha dementia, onneksi en ole sulta mitään koskaan ostanut enkä tule koskaan ostamaankaan tämän jälkeen, enkä myöskään myymään sulle koskaan mitään. Voit olla ihan varma että harrastuksesi on mennyt ihan mönkään oman itsesi takia, kukaan ei halua myydä sulle tai ostaa sulta mitään kun tietää sun taustas, ja ihan itse olet soppasi keittänyt. Toivottavasti olet tyytyväinen saavutuksees.
Mä en oo todellakaan mitään sua p**kiaiseksi koittanut leimata. Miksi olisin?

Ylläpidolle: asian voisi laittaa lukkoon, asian osaiset saavat muhun yhteyden ja sivullisia tähän ei enempää sotketa.
Aqualung
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Aqualung »

+1
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.

Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
Lukittu

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”