![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Asiasta kuulutus
Valvoja: Moderaattorit
Re: Asiasta kuulutus
Onpa sellaista huutoa ja kiroilua, että ei tässä keskustelussa pelkästään Akvaristi78 menetä kasvojaan. ![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Jee! olen jo junior member - seuraava tavoite on member.
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Lukkoon vois laittaa muttei passais poistaa..
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: TAS
Aivan pakko sanoa varoituksen sananen. Kenenkään ei tule vähätellä tai aliarvioida asiaa! Tässä ei ole mitään huvittavaa. Itse huijausyrityksen kohteena tiedän kyllä mistä puhun. Näitä ihmisiä löytyy kyllä aina ja jokapaikasta, mutta henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi nämä huijarit saavat täälläkin vuositolkulla rellestää? Eikö ole mitään keinoa saada heitä kuriin? Se, että tekee virheen kerran tai kaksi, ei tee ihmisestä huijaria, mutta toistuvat kerrat saman kaavan mukaan mielestäni tekevät. Tavallisesti ihminen ottaa opikseen ja on huolellisempi seuraavalla kerralla kauppaa tehdessään. Mielestäni myöskään kaupattavan tavaran hinnan pienuus ei milläänlailla lievennä asiaa. Rikoksenyritys on rikoksenyritys, vaikka summa olisi pienikin.
Älkää nyt ainakaan poistako ketjua. Aikaisempi, n. vuoden takainen "Oletko tullut huijatuksi?"- viestiketju olisi ollut hyvin hyödyllinen tässäkin tilanteessa...!
Älkää nyt ainakaan poistako ketjua. Aikaisempi, n. vuoden takainen "Oletko tullut huijatuksi?"- viestiketju olisi ollut hyvin hyödyllinen tässäkin tilanteessa...!
Minulla on sellainen kokemus kun yritin myydä "tuhat" petokotiloa ja tuli tuhat ja yksi viestiä yhteen jos toiseenkin suuntaan, niin aika hikisesti yritin kotiloita oikeille ihmisille lähetellä. Että jos ei exeelin tai jonkun muun vataavan käyttö kunnolla suju on monenmoiset sekaannukset todennäköisiä.
Eri asia on sitten jos viesteihin aletaan vastaamaan töykeästi tai loukkaavasti. Tietty henkilöt jotka muistuttavat myyjää saattavat myös käyttää karkeaa kieltä.
IIse kyllä ajattelin että pikkujuttujen postittelu ei ole minun hommaani, vaikka jos rutiinit sujuvat voi niillä henkilö jolla aikaa on ansaita ilmeisesti ihan mukavastikin.
Eri asia on sitten jos viesteihin aletaan vastaamaan töykeästi tai loukkaavasti. Tietty henkilöt jotka muistuttavat myyjää saattavat myös käyttää karkeaa kieltä.
IIse kyllä ajattelin että pikkujuttujen postittelu ei ole minun hommaani, vaikka jos rutiinit sujuvat voi niillä henkilö jolla aikaa on ansaita ilmeisesti ihan mukavastikin.
1000, 100 ja 10 litraa