Onkos Arowana harrastajia?
Valvoja: Moderaattorit
Onkos Arowana harrastajia?
olis kiva kuulla muiden aroista jos niitä sattuu olee? mulla puoli vuotta ollu tommonen ja on kyllä pirun siisti ja mielenkiintonen kaikin puolin.. 
-
pasihe
- Member

- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura
Re: Onkos Arowana harrastajia?

Pj Oulun Akvaarioseura http://www.oulunakvaarioseura.net/
1080L Malawi
1080L Malawi
-
pleko_88
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
Re: Onkos Arowana harrastajia?
En ole, mutta sen mitä olen itse tuottanut maailmalta Arowanoja myyntiin (musta-arowanoja) niin olen melko 100% varma, että sitten kun on tilaa laittaa semmoinen allas mihin mahtuu pari rauskua ja Aro, niin ehdottomasti semmoisen laitan. Olin itse yllättynyt siitä, että kuinka rauhallinen ja ketterä uimari Arowana itseasiassa on. Aiemmin pidin mahdottomana ajatusta niiden pitämisestä akvaarioista. Tieto korjasi luulon, tällähetken olen toista mieltä.
Piti tuoreimpaan lähetykseen (saapuu huomenna) ottaa itseasiassa alunperin 1-2 hienoa Aasian arowanaa. Olisin ottanut ns. "välihintaisia", joiden hinta olisi pyörinyt 300-500euron paikkeilla. Näillä on kuitenkin sitten jo komea värityskin. Jätin kuitenkin vielä toistaiseksi hautumaan..
Piti tuoreimpaan lähetykseen (saapuu huomenna) ottaa itseasiassa alunperin 1-2 hienoa Aasian arowanaa. Olisin ottanut ns. "välihintaisia", joiden hinta olisi pyörinyt 300-500euron paikkeilla. Näillä on kuitenkin sitten jo komea värityskin. Jätin kuitenkin vielä toistaiseksi hautumaan..