Ai ihanaa, täällä on yökyöpeleiden topiikki!
Mä valvon, ukko nukkuu ja tuhisee tuossa vieressä. Mä olen lomalla, mies heräilee n. 5 tunnin päästä töihin... Ah, loma, ihana loma! Tämäkin päivä meni ihan akkuja lataillessa, ihan loistava fiilis, kun ei ole kiire minnekään ja kaikki oleelliset (siivous yms.) tuli hoidettua viikonloppuna. Eli tod.näk. lahjakasta lonkanvetoa luvassa seuraava viikko (vähän kauppareissua, pyykkiä, ruoanlaittoa yms.)

Ja johonkin väliin vähän rästissä roikkuvia kouluhommia...
Ei nukuta, kun tuli paljon ajateltavaa... Olis tossa yksi rescue-allas iskällä, joka odottaa poishakua - ja arvatkaa, heräsikö kiusaus! Täällä jo mielessäni sisustan allasta ja keksin vaikka mitä... Tosin allas on vain 45-litrainen, mutta siihen saisi taistolaisen sijoitettua yksisseen ja tuon 60-litraisen saisi tetrapankiksi. Mies murisee, ettei ainakaan pienempää allasta, mutta katellaan mitä käy.Toisaalta itsekin haaveilen toisesta min. 60-litraisesta, mielummin 80-90-litrainen, mutta vastassa on unelmatankki ja ilmainen tankki (nimim. köyhä opiskelija, jolla jo yksi tankki + kissat ruokittavana oman suun lisäksi) - paha paha...
Masaa en ole vielä nähnyt, mutta kohta varmaan tulossa... Pitänee mennä laskeskelemaan lampaita. Ötyä vaan kaikille!