Altaassa muutaman päivän majaillut (heräteostos) salamanteriplekopienokainen on melko aktiivinen tapaus ja monenmoinen ruoka maistuu. Näitä voisin haluta muutaman lisääkin

Valvoja: Moderaattorit
Siitä se alkaa..Kukkiis kirjoitti:Huomenna vaihtuu 180L siihen 330L ..![]()
Onkohan sitä ihminen koskaan tyytyväinen?VesiEläin kirjoitti:Siitä se alkaa..Kukkiis kirjoitti:Huomenna vaihtuu 180L siihen 330L ..![]()
Miksi partamonni olisi must? Itse pitäisin leväbarbia osana akvaarioiden vakiokalustoa. Se on paljon tehokkaampi ja monipuolisempi talonmies. Tosin akvaarion täytyy tietysti olla ainakin 200-litrainen.They2 kirjoitti:Pitäisi varmaan pian hankkia akvaan sisäsuodattimen suodatusmateriaali ja biltemasta hiekat. Kalasto pohdittavana edelleen. Onko partis muka aina otettava akvaan. Mielestäni symppis, mutta ei muuten jäisi tilaa muille monneille...
En tiedä, juuri sitä minä täällä pohdinkin. Mielestäni se on vaan niin ruman kaunis, että sen pitäisi olla jokaisessa akvaariossa. Sitten taas en haluakaan sitä, muuten punanoitamonnit eivät välttämättä mahtuisi. Mutta kun itse taas pidän partiksesta niin paljon... En yhtään tiedä miksi. Pää räjähtää.kirahvi1 kirjoitti:Miksi partamonni olisi must? Itse pitäisin leväbarbia osana akvaarioiden vakiokalustoa. Se on paljon tehokkaampi ja monipuolisempi talonmies. Tosin akvaarion täytyy tietysti olla ainakin 200-litrainen.
They2 kirjoitti:En tiedä, juuri sitä minä täällä pohdinkin. Mielestäni se on vaan niin ruman kaunis, että sen pitäisi olla jokaisessa akvaariossa. Sitten taas en haluakaan sitä, muuten punanoitamonnit eivät välttämättä mahtuisi. Mutta kun itse taas pidän partiksesta niin paljon... En yhtään tiedä miksi. Pää räjähtää.kirahvi1 kirjoitti:Miksi partamonni olisi must? Itse pitäisin leväbarbia osana akvaarioiden vakiokalustoa. Se on paljon tehokkaampi ja monipuolisempi talonmies. Tosin akvaarion täytyy tietysti olla ainakin 200-litrainen.
Ostaisin, jos voisin. Lähinnä vaan kun ei ole tilaa. Tolle 160 litrasellekaan ei ole löytynyt käyttötarkoitusta. Nyt jos saisin edes yhden pienemmän akvan toimimaan.Kukkiis kirjoitti:They2 kirjoitti:En tiedä, juuri sitä minä täällä pohdinkin. Mielestäni se on vaan niin ruman kaunis, että sen pitäisi olla jokaisessa akvaariossa. Sitten taas en haluakaan sitä, muuten punanoitamonnit eivät välttämättä mahtuisi. Mutta kun itse taas pidän partiksesta niin paljon... En yhtään tiedä miksi. Pää räjähtää.kirahvi1 kirjoitti:Miksi partamonni olisi must? Itse pitäisin leväbarbia osana akvaarioiden vakiokalustoa. Se on paljon tehokkaampi ja monipuolisempi talonmies. Tosin akvaarion täytyy tietysti olla ainakin 200-litrainen.
Osta isompi akvaario
Multa on vissiin menny joku ohi, kun en tiedä miksi rouva S:sää pitää onnitella?Halla76 kirjoitti:Pikku akvan siirto isompaan onnistui ilman ongelmia eikä edes selkä mennyt. Kalat on hiukka vielä ihmeissää, mut kyllä se siitä kun kasvit kasvaa ja antaa suojaa. Harmittaa kun piti akva vaihtaa mut minkäs teet jossei alunen kanna.
Vielä onnittelut rouva S:lle !
Ilmeisesti narm, bongasin sen allekirjoituksestakala_fani kirjoitti:Multa on vissiin menny joku ohi, kun en tiedä miksi rouva S:sää pitää onnitella?Halla76 kirjoitti:Pikku akvan siirto isompaan onnistui ilman ongelmia eikä edes selkä mennyt. Kalat on hiukka vielä ihmeissää, mut kyllä se siitä kun kasvit kasvaa ja antaa suojaa. Harmittaa kun piti akva vaihtaa mut minkäs teet jossei alunen kanna.
Vielä onnittelut rouva S:lle !
Edit: Eli joku on vissiin mennyt naimisiin?
OnnenpekkaJebuzca kirjoitti:Pistää välillä mietityttämään tämä harrastus. Keväällä tuli päätettyä alkamaan taistelukalan viljelyyn huvin vuoksi. Nyt 4kpl poitsuja ja jokin niihin iski kun kaikilla kutu vartioitavanajuu eka poikue lähti maailmalle ja ajattelin että hiljaa hyvä tulee mutta tämä räjähtää käsiin
(ainakin tuntuu siltä) kun kaikki ovat kuteneet 24h sisällä saapumisesta. Naaraita kun piti vähän jakaa joka akvaan että olisi tilaa eikä sillit suolassa oloa. Kaikki pojat valitsivat morsiammen ja aloittivat hommat. Onneksi silti ei tuo yksi onnistunut niin vähän helpottaa. Kahdelta en oikein tiedä kuka on poikasten äiskä ainakaan yhdeltä ei hajuakaan mutta onhan noi omat niitä kauneimpia eli ei niin paniikkia. Anteeksi avautuminen mutta pakko että oma pää selviää. Lisäksi yritin etsiä pientä akvaariota mutta kaikki on liian isoja
saisi edes jonkun pojan pois tyttöjen luota ja tytöt omaan.