kiekko Red Melon
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
kiekko Red Melon
Kenellä on näitä?
Kokemuksia hoidosta? Luonne, herkkyys / kestävyys..jne.?
Meillä on kiekkojen hankinta suunnitteilla ja tämä vaikuttais olevan yksi eniten molempia miellyttävistä
värimuodoista, joten kaikki kokemukset näistä olis tervetulleita.
Kokemuksia hoidosta? Luonne, herkkyys / kestävyys..jne.?
Meillä on kiekkojen hankinta suunnitteilla ja tämä vaikuttais olevan yksi eniten molempia miellyttävistä
värimuodoista, joten kaikki kokemukset näistä olis tervetulleita.
Re: kiekko Red Melon
Mulla on 3-4 parven jatkona. En ole niissä hokannut mitään eroa muihin nähden, paitsi värin. Parikymmentä vuotta sitten olen poijittanut vaaleita kiekkoja ja kyljille hakeutuminen on ongelma, kun pennut etsii tummaa emoa. Niin olen ainakin antanut itseni ymmärtää. Melooneilla lienee sama ongelma, elleivät ole syvän punaisia.
-
- Starting Member
No kudettaminen ei ole ainakaan ihan heti suunnitelmissa.. Jolleivät sitten päätä ominpäin tehdä sitä. Mutta poikasina ne olis tarkoitus hankkia.
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Mies
Mulla oli aikoinaan kaksi kpl. Maksoin 65€/kpl kurjesta. Ollessaan minulla noin kuukauden toinen teki itsemurhaa, säikähti ja ui itteensä päin lasia kauhealla vauhdilla. Tunnin päästä kala oli kuollut. Toinen mikä se sitten jäi eloon kasvoi todella hienosti. Tullessaan aikuisesksi sen väritys muuttui tumman siniseksi. Se kellertävyys hävis kokonaan.
-
- Starting Member
Näitkö, mitä se toinen säikähti?
Tummansiniseksi..erikoista! Oliko se varmasti Red Melon, ei kai niiden pitäisi pystyä vaihtamaan väriä tummansiniseksi..? Oliko se terve vaihtaessaan väriä? Elikö vielä pitkään sen jälkeen?
Tummansiniseksi..erikoista! Oliko se varmasti Red Melon, ei kai niiden pitäisi pystyä vaihtamaan väriä tummansiniseksi..? Oliko se terve vaihtaessaan väriä? Elikö vielä pitkään sen jälkeen?
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Mies
Hups, mitä mä oikein kirjoittelinPlekonen++ kirjoitti:Näitkö, mitä se toinen säikähti?

-
- Starting Member
Okei...no tummanpunainen kuullostaa loogisemmalta..
Mä jo ajattelin, että enpä ole tuollaisista värinvaihtokyvyistä kuullutkaan!![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mä jo ajattelin, että enpä ole tuollaisista värinvaihtokyvyistä kuullutkaan!
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Varmasti joskus on kiekoissa kameleontin geeneja ja saa jokaista väria