Voin mä sulle niitä tuoda.. 1. hyvä et kalat syö ettei lisäänny liikaa 2. tulee fisuille monipuolisempaa ravintoa 3. hölmöt menee suodattimeen mut ei sil mitään voi.
Valvoja: Moderaattorit
They2 kirjoitti:Celea, miksi myit akvaariosi?
Myin isomman akvan ensinnäkin sen takia et se oli 100-litrainen, mikä on ihan liian pieniAngel86 kirjoitti:Onks sul Celea vaan rapula? Ei akvaarioista kannata koskaan luopua
No nyt vaan isompaa metsästämään!Celea kirjoitti:They2 kirjoitti:Celea, miksi myit akvaariosi?Myin isomman akvan ensinnäkin sen takia et se oli 100-litrainen, mikä on ihan liian pieniAngel86 kirjoitti:Onks sul Celea vaan rapula? Ei akvaarioista kannata koskaan luopua. Mulla olis haaveissa mm. 300-400 -litrainen afrikkapytty, vähintään tuplasti isompi tulipuikkola ja jonkunkokoinen allas Sewellia lineolatoille. Siihen sataseen mulla ei loppujen lopuks ollu mitään unelmakalastoa mikä sopis siihen. Ja toisekseen se oli kalusteakvaario, mitä vihasin koska perushoito oli niin hankalaa. Aina joutu nostamaan koko valaisinkannen pois ja sit ei nähny mitään ja sai aina puljata johtojen ja letkujen kanssa et sen sai takas.
Ja juu, nyt mulla on vaan tommonen 30-litrainen tulisukala (+ 10-litrainen smartti jossa kierteisiä). Ja sinne on alkanu muodostumaan tupsulevää ja laseihin jotain muutakin, ärsyttävää >_<
Juu se on ollu mielessä mut valitettavasti vaan olen kiinnostunu noista maanpäällisistäkin elukoista. Eli tällä hetkellä täällä majailee rapujen lisäksi maakotiloita, lihansyöjäkasveja ja kaks käärmettä. Enkä sit tiedä pitäiskö mielummin ottaa tohon ainoaan hyvään tyhjään tilaan lisko vai akvaarioAngel86 kirjoitti:No nyt vaan isompaa metsästämään!Celea kirjoitti:They2 kirjoitti:Celea, miksi myit akvaariosi?Myin isomman akvan ensinnäkin sen takia et se oli 100-litrainen, mikä on ihan liian pieniAngel86 kirjoitti:Onks sul Celea vaan rapula? Ei akvaarioista kannata koskaan luopua. Mulla olis haaveissa mm. 300-400 -litrainen afrikkapytty, vähintään tuplasti isompi tulipuikkola ja jonkunkokoinen allas Sewellia lineolatoille. Siihen sataseen mulla ei loppujen lopuks ollu mitään unelmakalastoa mikä sopis siihen. Ja toisekseen se oli kalusteakvaario, mitä vihasin koska perushoito oli niin hankalaa. Aina joutu nostamaan koko valaisinkannen pois ja sit ei nähny mitään ja sai aina puljata johtojen ja letkujen kanssa et sen sai takas.
Ja juu, nyt mulla on vaan tommonen 30-litrainen tulisukala (+ 10-litrainen smartti jossa kierteisiä). Ja sinne on alkanu muodostumaan tupsulevää ja laseihin jotain muutakin, ärsyttävää >_<Yllättävän halvallakin voi saada hyvä kuntoisen ja ison akvaarion.
4 mmMauiwee kirjoitti:Multa saat heti kun kasvavat vielä vähän. Eilen oli suurimmalla kokoa jo 4mm
Joltain muulta voi varmaan saada petoja kyllä nopeammin.
Konnanputkea voin sulle pikkusen tuoda sinne kokoukseen. Voin ottaa vaihdossa punaista tiikerilummetta (vaikka sitä just ostinki)They2 kirjoitti:Nyt tuli mieleen, että onko kenelläkään mitään E-Amerikkalaisia kasveja?
Ohhoh! En ole itekään aikasemmin huomannuThey2 kirjoitti:Edit. Pakko kommentoida. Onko kukaan huomannut Mauiween liittymisajassa mitään erikoista?![]()
Käsittääkseni ei, kun sen voi kerran tilillekin maksaa.They2 kirjoitti:Pitääkö se jäsenmaksu suorittaa siellä heti?
Ei ne kaikki ole kalliita tai tilaa vieviä. Itselläni on tällainen:They2 kirjoitti:Haluaa kans 3d taustan. Kateellinen.Ne vaan on niin kalliita ja vie liikaa tilaa tosta altaasta.